www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

SuperSandwich

  • 24.11.2010, 10:04


Etter dagens morgenkardio ble det det en herlig og sen frokost.
SuperSandwich
250 g svinebiff
Litt hvitahjertegod margarin eller god olje til steking
1 tomat skåret i grove skiver
1/2 søt paprika
100 g squash, skåret i skiver på langs
5 tykke skiver ost, ca 40 g
Litt soltørket tomat, i strimler
God sennep og wasabi
Salt og pepper

Stek svinebiffen i litt margarin eller god olje. Fres den først godt i varm panne, før du lar den steke et par minutter på hver side på middels varme.
Stek grønnsaksskivene raskt på hver side.
Smør svinebiffene inn med litt wasabi og sennep.
Legg grønnsaker, kjøtt og ost lagvis.
Jeg har begynte med squash, for så å fortsette med kjøtt, ost, tomat, løk, ost, paprika, ost, kjøtt og toppet med soltørket tomat og et nykvernet dryss salt og pepper.
Mmmm...
I tillegg ble det en hel pose med dadler!
Oppps. Jeg har virkelig fått et elsk hat forhold til disse. Dadler er jo så fantastisk godt. Samtidig klarer jeg ikke å stoppe når jeg først begynner. Der forsvant 1/3 av mitt kalori dagsbehov :roll:

Ha en flott onsdag.
Vi er halvveis til helg :grin:
Kristine ♥

Ida Kristine

24.11.2010 kl. 10:38
Ble sikkert godt det :)

Julie - Trening & Kosthold

24.11.2010 kl. 10:47
Så utrolig godt ut! du er så kreativ :) Jeg hadde to grove runstykker med skinke og reker til frokost jeg..:P

gymsokkbaby

24.11.2010 kl. 12:03
Jeg elsker fiken jeg, kan spise en hel pakke på én gang tror jeg, namnam. Nå for tiden spiser jeg lite frukt for tiden og null tørket frukt. Spørs hvordan det skal gå i julen, fiiiiken ;D

Karoline

24.11.2010 kl. 13:33
Namnamnam! Dette så utrolig godt ut :) Du kan kose deg, du som trener så mye. Nå ble jeg sulten kjente jeg!

treningshjelp

24.11.2010 kl. 14:09
Du imponerer! Så virkelig godt ut :-D

mari

24.11.2010 kl. 14:26
hvor er karbohydratene dine da?spiser du aldri brød,pasta eller poteter?:)

lovelyliller: trening mm.

24.11.2010 kl. 14:32
så godt ut,selv om alt sikkert ramlet sammen når du skulle begynne å spise det. hehe. .. jeg "må" i perioder ha 10-20 daddler. lov it

eh

24.11.2010 kl. 14:52
følg litt med da, Mari. ikke spør så dumt.

ellie

24.11.2010 kl. 14:53
hihi, det setter ikke litt ekstra fart på magen med så mange dadler også ? :P

24.11.2010 kl. 15:14
Her er en liten oppmerksomhet til dadlene dine ;)

"Daddel er god å spise naturell som snacks. Den kan deles og renses og tas med i fruktsalater, som kakefyll eller i pai. Den søte smaken er en spennende kontrast i skinke- og ostesalat. Daddel kan brukes til konfekt. Ta ut kjernen og fyll hulrommet ned marsipan eller mandelmasse og dypp den i smeltet sjokolade. Strø på med kokosmasse.." Tenkte på deg da jeg leste dette :)

Oda

24.11.2010 kl. 17:17
Hei, jeg bare lurte på om du hadde noen tips å komme med til trening på vinteren, når man ikke har tilgang til treningssenter eller har noenting hjemme. Skogsveiene hvor jeg pleier å jogge ellers er snødd igjen nå, og å jogge på veien rundt nabolaget frister ikke stort..

Camillia

24.11.2010 kl. 17:34
Har du noen som helst peiling mari? Dadler er jo bare karb!

Ny blogg: http://missmowmow.com

24.11.2010 kl. 17:38
Er så glad i baconsurrede dadler med snøfriskost jeg... Spiser det EKSTREMT sjelden (nesten aldri..), men da trenger man ikke spise mye mer den dagen, haha!

Kristine

28.11.2010 kl. 19:18
Anonym:

Ååå, dalder er farlig godt! Nå som jeg har vært i sverige har jeg en stor pose som står å roper på meg hele tiden ;)

Det å fylle de med marsipan og dyppe i sjokolade er virkelig en slager og flott julegave til de som har alt.Takk for tipset :)

Kristine

28.11.2010 kl. 19:20
Oda:

Hva med å sette musikken på full guffe og danse vilt? Morsomt og slitsomt :)

Raks gange i snøen er forferdelig slitsomt.

Hoppe hoppetau eller styrkeøvelser som phusups, situps, dype knebøy, utfall, osv kan du også gjøre hjemme i stuen :)

Kristine

28.11.2010 kl. 19:20
KristineLOVES:

Ååå, nam! Det er helt fantastisk. Godt slik ikke er hverdagsmat ;)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her på min blogg vil du få små tips, råd og oppskrifter til den sunne linje, samt følge min vei i livet. Jeg har troen på at god helse og en sunn livsstl er nøkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer på noe, ønsker å dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits