SnickersDream

Detble 50 fantastiske minutter på møllen i dag morges  :mrgreen:
Jeg gikk 2 minutter på hastighet 6,5 for så åløpe 3 minutter på hastighet 11,5.
Herlig start på dagen.

Styrkeøkten i kveld gikk ikke helt etter planen.
Jeg var absolutt ikke motivert og fikk ingen kontakt på de to første øvelsene.
Hodet var et helt annet sted enn på trening. Jeg valgte å gi meg. Da blir det styrke imorgen isteden.


Etter trening lagde jeg en herlig liten miks som jeg kalte SnickersDream.
1 boks kesam
1 scoop, 30 g, zero carb proteinpulver med sjokolade
2 ss økologisk cashewnøttsmør
Litt kanel

Bland proteinpulveret i kesamen og tilsett cashewnøttsmøret.
Ha over litt kanel og nyt  :grin:
Det ser ikke så godt ut, men smaken var virkelig en drøm for ganen.

Håper dagen din har vært fin  :grin:
Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Mette:
      Jeg har ikke bokhveteml, så dette vet jeg ikke. Men om det står at det er 208 kcal på din pakke, så er nok dette riktig. Innholdsfortegnelsen og næringsinnholdet skal alltid være riktig, det er faktisk ulovlig å ikke oppgi dette.

    2. Trine:
      Jeg har kjøpt det på helsekostbutikken Helios. Nydelig 🙂
      Belgisk sjokolade er rå god! Den har en kraftig og kjempe god smak av sjokolade. Næringsinnholdet er også kjempe bra. Jeg anbefaller absolutt dette pulveret 🙂

    3. Hei Kristine,
      Vi liker veldig godt din blogg hvor du med stor iver og interesse skriver om mat og trening. I denne forbindelse vil vi sette stor pris på om du kunne tenke deg å stå på vår blogger outreach liste om dette og tilsvarende tema.
      For tiden holder vi blant annet på med en konkurranse hvor man kan vinne en Quooker ? den kokende vannkranen (se http://www.quooker.no for mer info om produktet). Hvis du kunne tenke deg å stå på denne listen, vennligst kontakt Erik Sørflaten på [email protected]
      På forhånd takk.
      Med vennlig hilsen
      Erik Sørflaten
      MSL Oslo

    4. Lurer på en ting angående bkhvetemel.. På min pakke fra Helios står det 208 kcal pr 100 gram, men på ulike kostholdskalkulatorer og sånt står det 312 eller noe.. Hva stemmer??
      Er det virkelig 72 gram karbohydrater i bokhvetemel?? Er litt forvirret nå..

    5. Yummy! Det meste som inneholder proteinpulver og cashewnut eller peanut butter må jo nesten være godt.

    6. Det så veldig deilig ut! Hvor har du kjøpt nøttesmøret? Og anbefaler du det Proteinpulveret? Bruker myo-protein med mocca, men begynner å bli litt lei!

    7. Tviler ikke på at det der var godt, alt som har nøtter og sjokolade høres godt ut i mine ører 😉
      Flink du er som lytter til kroppen, det er absolutt ingenting å være misfornøyd med DEN økta på mølla. Jeg pleide å ha kondis en gang i tiden jeg og, men den har virkelig tatt ferie.. Tror neppe jeg hadde klart den økta på den tiden heller, hehe. Jaja, kos deg i kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg