www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

Lettvint

  • 02.12.2010, 18:04


I dag ble det enkelt middag med dessert.
Ferdigkjøpt salat med fetaost og soltørkede tomater med en pakke skinke.
Skyr med tørket frukt blir desserten.

Lettvint betyr ikke nødvendigvis at en må velge dårlige matvalg, med litt fantasi kan du få til mye sunt, godt og kjapt.

Jeg fikk denne store godteposen her, som jeg har gått å knasket på hele dagen.
Da kan det være greit med en litt lettere og sunn middag ;-)

Det var ikke helt futt i kroppen under dagens trening, men jeg fikk nå trent likevel.
45 min xycling etterfulgt av litt lett bentrening.
-Hacklift
2 sett * 8 rep
-Leg ex
3 sett * 8 rep
-Dype knebøy med manualer
2 sett * 8 rep
-Benpress
3 sett * 6 rep


I morgen skal jeg ta InBody testen igjen.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg gruer meg litt.
Kostholdet har vært alt annet enn plettfritt i det siste, men det er helt og holdet min skyld. Så klage skal jeg ikke :roll:


Ha en god kveld :grin:
Kristine  ♥

treningshjelp

02.12.2010 kl. 18:12
Enkleste er ofte det beste? :-)

Så herlig ut med litt godteri! Elsker julen, da har man alltid noe å skylde på: "Det er jo bare en gang i året" :-)

Ha en fin kveld, Kristine!

Linda

02.12.2010 kl. 18:18
Kunne du skrevet hvor tunge vekter du bruker? :)

Ingrid

02.12.2010 kl. 18:22
åh GUD!!! cravings for snop, NÅ! prøver å være streng med meg selv, så holder meg

til snop bare på lørdager. Har vært utrolig flink i det siste halve året, *klapp-på-skuldera*

hehe :)

Men bladde igjennom noen gamle oppskrifter hos deg. Skal ha noen venninner på

besøk i morgen, og tenkte å servere is med muffins til dessert. Fant denne oppskriften:

http://dedication.blogg.no/1262977962_sugen_p_sjokolade.html

og lurte på om du kunne hjelpe meg med næringsinnholdet? Hadde satt utrolig stor pris på et

svar:)!

Ellers elsker jeg bloggen din, du er helt fantastisk!!! Og du trenger ikke bekymre deg for

InBody testen. Du ser strålende ut uansett=)

Varm klem!

Ingrid

02.12.2010 kl. 18:25
http://dedication.blogg.no/1262977962_sugen_p_sjokolade.html

fikk ikke postet den forrige kommentaren :S

men kan du hjelpe meg å regne ut næringsinnholdet i disse muffinsene?

DIGGER DEG =D

minna

02.12.2010 kl. 18:25
EEElske bloggen din

Anna

02.12.2010 kl. 19:08
ja, men kristine da.. da må du jo ta deg selv litt i nakkeskinnet.. jeg mener.. du har jo hatt "hvile" en god stund nå, så du burde jo virkelig ha kommet sterkt tilbake og da også med tanke på maten.. litt dumt da at du kanskje føler at du kunne vært enda flinkere nå frem til inbody testen.. du har jo hatt en nokså god "slapp av - spise -periode" hvis jeg kan kalle det det:P

begynn så smått å dropp all godisen! ^^

marte

02.12.2010 kl. 19:14
forandrer kroppen seg såpass kjapt at du allerede nå vil kunne se betydelige forskjeller på denne testen?? Vet at det alltid er småendringer pga væske o.l, men muskelmasse og slikt trenger en vel lengre tid på, for å få skikkelig framgang??

Stina

02.12.2010 kl. 19:34
Skal du spise fritt helt til neste år? DET gleder meg!! :D Jeg er med!

lovelyliller: trening mm.

02.12.2010 kl. 19:42
det enkle er ofte det beste. ta det med ro. en inbody test er ikke det viktigste i livet. blir resultatet skuffende er det bare å tenke på at det blir bedre :D

Birgitte

02.12.2010 kl. 19:45
At hun ikke klarer å kutte ut søtsakene, er vel ene og alene pga. for lite mat. Det kunne ha vært feil mat, men det ser ut som om hovedmåltidene er sunne, bare at totalsummen av kalorier blir for i underkant i løpet av dagen.

Jeg har økt kaloriinnholdet med 1000 kcal. per dag i 4 mnd., og har gått opp 4 kg. Søtsugen er totalt forsvunnet! Det handler om å spise riktig mat, og ikke minst MENGDE.

02.12.2010 kl. 19:57
Du er jo litt søt da.

Snart er det nytt år og nye muligheter :)

anonym

02.12.2010 kl. 20:07
Ja det er ikke rart søtsuget kommer når hun spiser så lite mat..

Katharina

02.12.2010 kl. 20:59
Det er tydeligvis noe her som ikke har noe peiling.

Er dere klar over at dette måltidet innholder omtrent 500 kcal?

Fetaost og tørket frukt trekker opp mye av kaloriene. Tenk før dere omtaler dere om noe dere ikke har anelse om.

Jolene

02.12.2010 kl. 21:09
Og det snakker du om, Katharina? Det du må tenke over at Kristine trener SYKT mye, så hvor mye kcal det er i den salaten er ikke relevant, du må se "hele bildet", ikke bare en liten del av det.

Linda

02.12.2010 kl. 21:22
Oj,oj,oj! Her har folk mye å gjøre en torsdagskveld.

Jeg tipper Kristine bare spiser dette ene måltidet...

Haha... ;)

Linda

02.12.2010 kl. 21:23
Jeg glemte å si at jeg synes det er godt å se at du lever livet og gjør og spiser akkurat det du føler for :)

thea

02.12.2010 kl. 23:28
haha, herlig. jolene<3

Line

03.12.2010 kl. 10:43
Det enkle er ofte det beste:)

Anne K

03.12.2010 kl. 16:00
Jeg beundrer aerligheten din, Kristine! Du maa taale mye pepper for at du er saapass aapen, men jeg haaper du ogsaa husker paa at du er en inspirasjon for mange!!! Ikke la noen her oedelegge for deg eller humoeret ditt! Kjoer ditt loep, saa kjoerer jeg mitt, og de andre sitt. Kanskje de etterhvert slutter aa legge seg opp i din business hele tiden. Blir spennende aa se resultatet av inbody testen. Uansett om ting kanskje ikke har gaatt etter planen, saa haaper jeg paa positive resultater for deg:)

Berit

03.12.2010 kl. 16:14
Det er jammen ikke lett.

Enten så spiser du for mye, eller for lite, eller så spiser du for sunt eller for usunt og mye godt!

Det blir nok aldri bra i noens øyne ;)

minna

03.12.2010 kl. 18:09
jeg har slitt med å slutte å spise snop helt til ei venninne og meg bestemte oss for at den som spiser snop først må betale 1000 kr... det virker.... nå har jeg gått 2 uker uten en bit av smågodt, sjokolade, pepperkake, kake, chips etc....... det er faktisk deilig for nå er ikke snop en option lenger.... befriende :) er ikke lenger redd for å overspise og har gått ned 3 kg ( fra 52 til 49) Juhu
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her på min blogg vil du få små tips, råd og oppskrifter til den sunne linje, samt følge min vei i livet. Jeg har troen på at god helse og en sunn livsstl er nøkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer på noe, ønsker å dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits