www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

Riktig mat i farta

  • 21.12.2010, 11:20


Jeg forsov meg i dag.
Mobilen hadde skrudd seg av i løpet av natten, slik at vekkerklokken ikke ringte.
Til tross for dårlig tid, mat må èn ha likevel.
Jeg tar dette med på veien
En pakke med krydder kalkunskinke, en stor håndfull mandler og et eple.

Andre gode alternativer kan være:
-skyr, alene eller med frukt og nøtter
-en proteinshake
Jeg bruker for tiden denne, fantastisk godt om du blander inn ferske bringebær og litt kokosmasse.
-speltlomper innpakket med diverse pålegg
Kjøp i tillegg en pakke med skinke, ferdig skåret ost og cherry tomater. Ha pålegg på lompene og spis.
-Smoothie
Om du har to minutter ekstra går det kjapt å slenge sammen frukt, proteinpulver og/eller kesam / yoghurt i en mikser. Smoothien kan jo spises på veien. En ss cocosa extra virgin coconut oil setter en ekstra piff og tilfører sunne fettsyrer.
-Proteinbar
Min all time favoritt er 2 good-baren, denne metter veldig bra og smaken minner om snikers.


Dårlig tid er med andre ord ingen unnskyldningfor og ikke få i seg riktig å sunn mat ;-)
Kristine ♥

Silje Mariela

21.12.2010 kl. 12:06
Raske, enkle og sunne måltider..Intet bedre! :)

Isabella McNeill

21.12.2010 kl. 15:08
åå tusen takk for dette tipset! Du er så flink med alt dette :D blei skikkelig glad nå for jeg forsover meg litt for ofte i grunn, så dette tipset må jeg se å ta i bruk! :) Tusen takk!!

lovelyliller:)

21.12.2010 kl. 16:31
mmm så bra ut det - i farta :D

21.12.2010 kl. 16:42
Ingen unnskyldinger! ;)

Kristine

21.12.2010 kl. 17:50
Smart! :D

Jeg lurer på en ting. Du legger ofte ut bilder av lunsj og middager og slikt. Spiser kjæresten din alltid det samme som deg til middag? Eller bor dere ikke sammen? Hvordan er han, driver han også med trening sånn som du?

Oj, jeg spør mye etter han nå, men bare lurer om han har samme kosthold som deg :)

21.12.2010 kl. 19:31
??

Karoline

21.12.2010 kl. 21:44
Namnam! :)

Mitt nyttårsforsett er at jeg skal være mye flinkere med måltider. Til dags dato spiser jeg bare knekkebrød i løpet av dagen, før en stor middag om kvelden. Jeg trener mye og trenger mye mer energi enn det jeg inntar vanligvis. Derfor skal jeg være flink med frokost og nistepakker fremover. Skal smøre meg gode matpakker med grovt og deilig brød. Noen dager skal jeg lage salat som jeg kan ha med på skolen. Gleder meg til det nye året. Du er min motivasjon, Kristine! :) God klem til deg. Håper du har det bra!

PG

21.12.2010 kl. 22:01
Så godt og enkelt ut det..

selv har jeg alltid makrell i tomat liggende som nødproviant som jeg kan ta med meg sammen med et par knekkebrød..

Silje

22.12.2010 kl. 00:52
*Er jo kjempe bra at du klarer å få i deg bra mat selv om det går fort i svingene...
Du kommer med så mange gode og enkle tips til folk som vil spise sunt i en travel hverdag.. kjempe bra Kristine :) Ønsker deg en kjempe god jul og kos deg masse <3

tennes

22.12.2010 kl. 12:36
Kjempe lurt.. :) Tenkte å veie opp nøtter å legge i små poser/bokser så har jeg alltid nøtter + eple når jeg er i farta! Har du lyst til å se på bloggen min? Den er nesten heeeelt ny og handler om mye av det samme du skriver om :) Hilsen Tennes ;)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her på min blogg vil du få små tips, råd og oppskrifter til den sunne linje, samt følge min vei i livet. Jeg har troen på at god helse og en sunn livsstl er nøkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer på noe, ønsker å dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits