TRIPLE HEART

Det var så forferdelig tungt å stå opp I morgen.
Snooz funksjonen på mobilen ble flittig brukt før jeg til slutt fikk dratt meg opp.
Da jeg endelig var fremme på Elixia, tok jeg med meg kaffekoppen på møllen.
Jeg koste meg med 40 minutters gange med kaffe og TV.
Bena hang ikke helt med i dag, så jeg gikk litt saktere enn normalt. Det ble hastighet 7 og stigning 3.

Etter skolen hadde jeg en styrkeøkt på biceps, triceps og skuldre.
Dette er en skikkelig gøyal økt :grin: 
Jeg får alltid god pump og mye blodårer.
-Franskpress
-Bicepscurl med stang
-Triceps pushdown
-Sidehev
-Skulderpress


Jeg er alltid sulten i det jeg kommer inn døren hjemme etter trening.
Da rumler magen og jeg vil ha mat raskt.
I dag ble det rester etter gårsdagens kveldsmat.
Ovnsbakte grønnsaker og kyllingfilet.
Jeg hadde rosenkål, brokkoli, tomat og paprika i en form sammen med strimlet kyllingfilet, strødde på godt med krydder og stekte i ovnen på 200 grader i 25 minutter. Super enkelt.


Siden det er Valentines Day måtte jeg lage en dessert med hjerter.
Det ble trippel heart,.
Frossen isfudge med tre lag av vanilje, jordbær og sjokolade.
Mmmm…


Først blandet jeg skyr naturell med litt økologisk vaniljepulver og et par dråper stevia vanilje og hadde miksen over i en hjerteform som jeg satt ti minutter i fryseren. Deretter smurte jeg over et lag med sukkerfritt jordbærsyltetøy og puttet formen i fryseren for ytterligere ti minutter. Til slutt blandet jeg sammen melkesjokoladeprotein, litt kakaopulver, sukrinmelis og melk som jeg smurte over syltetøylaget. Etter en halv time, eller mer, i fryseren er formen klar.
Spis og nyt.

Nå kommer kjæresten hjem hvert øyeblikk.
Da skal vi lage deilig treretters, tenne lys og kose oss.
La romantikken blomstre!

Ha en riktig deilig Valentineskveld.
Ta vare på de du er glad i.

Kristine

9 kommentarer
    1. Cecilie Lykke:
      Jeg har hatt en uke av nå, og fortsetter noen uker til.
      Formen går sakte men sikkert forover. Jeg krysser fingrende for å være i mål om fire fem ukers tid 🙂

    2. Mm, laget hjertebakst i går jeg og 🙂 håper du hadde en fin kveld med kjæresten din.
      Hvordan går det med prosjekt mageruter forresten?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg