VENTE-DESSERT

Akkurat nå sitter jeg å gomler febrilsk på denne deilige frukttallerkenen.
Jeg er sulten, men venter på PØ så vi kan spise sammen.
Heldigvis er han ferdig på jobb hvert øyeblikk og jeg kan vente han hjem om en halvtimestid.
Når jeg er sulten, da er jeg sulten! Jeg klarer ikke vente lange stunden før jeg kaster meg over noe spiselig.

Jeg har skåret opp banan, appelsin, kiwi, plommer, eple og granateple.
Til frukten server jeg sjokoladedipp.
Sjokolade går til alt, gjør det ikke?

Sjokoladedippen består av 50 g zero carb sjokoladeprotein, 1 toppet ss kakaopulver, 2 ss sukrinmelis, 6 dråper stevia sjokolade, en miniklype salt og en liten slump ekstra lett melk.
Jeg elsker frukt og jeg elsker sjokolade.
Denne kombinasjonen sammen er bare helt herlig!

Da blir det rett og slett dessert før middag i dag.
Det gjør meg ingen ting.
Dessert kan spises når som helst :grin:

Dagens trening ble en styrkeøkt på ben og skuldre:
– Dype knebøy
lett i smithmaskinen
– Leg curl
– Lår curl
– Sidehev på benk
– Arnold press

Nå skal jeg gomle videre på vente-desserten min.
Ha en fin tirsdagskveld.

Kristine

34 kommentarer
    1. Maren:
      Økoligsk vaniljepulver er et rent vaniljepulver uten noen tilsettningsstoffer fra FunksjonellMat. Det kan kjøpes her.
      Vaniljesaus, som også kan gjøres til vaniljekrem, uten sukker er fra Heistad. Det fås kjøpt i de fleste store dagligvareforretninger som Ica Maxi, Ultra og Meny. De har også gele og sjokoladepudding i samme serie.

    2. anonym:
      Pepsi max er en kalorifri drikk. I bunn og grunn er det kaloriinntaket i løpet av en viss periode som er viktig. For å gå ned i vekt må du innta ferre kalorier enn det du forbruker.
      Pepsi max kan ikke direkte inngå i å hindre vektnedgang. Det er noen mennesker som mener at de blir mer sultne når de drikker pepsi max, og dermed at de spiser mer og på den måten får i seg mer kalorier. Men det er andre som mener at de blir mindre sulten når de drikker lettbrus og at de spiser mindre. Hva som er riktig for deg, må du nesten kjenne på selv.
      Personlig elsker jeg pepsi max! Hvor mye jeg drikker går litt opp og ned, men jeg drikker nok et par liter i uken. Lever en sunt og så å si plettfritt unner jeg meg lettbrus med den beste samvittighet. Noen uvaner må jeg jo ha 😉 Tennene er nok de som kommer verst ut i denne saken her.

    3. lise:
      For å drikke rene proteindrikker er sjokolade det beste.
      Da vil jeg anbefale dette, zero carb belgisk sjokoladeprotein.
      Bland det sammen med melk og ha gjerne et par dråper stevia sjokolade i. Det blir sjokolademelk.
      Om du mikser inn bananen og noen isbiter får du en deilig milkshake full av proteiner og noe karbohydrater, perfekt etter trening!
      Klem tilbake 🙂

    4. Mm, ser deilig ut!
      Og du, hvor i all verden får man kjøpt vaniljesaus uten sukker og økologisk vaniljepulver? 🙂

    5. KAN DU VÆRE SÅ SNILL Å SVARE PÅ SPØRSMÅLENE MINE? HAR SPURT DEG FLERE GANGER… DUMT AT DU IKKE SVARER…
      Jeg lurer på hvordan ditt forhold er til pepsi MAX. Er du avhengig? Vet du noe om at pepsi MAX kan hindre vektnedgang? hvor mye pepsi max drikker du? og i tillegg så lurer jeg på om du kan begynne å skrive næringsinnholdet i middagene dine også. elsker alle oppskriftene dine og spesielt at du regner ut næringsinnhold. Mvh fast bloggleser!! 🙂 du er best! stå på

    6. Så deilig! Spiser også ofte slik sjokoladedip med frukt 😀 Fantastisk godt! Du ser flott og fresh ut om dagen 🙂 Ønsker deg en superuke med mye lek og moro 😉

    7. Åhh må prøve å få til å lage en sånn sjokolademasse av alt proteinet jeg har stående. Har en trendens til å bli i overkant flytende 😛 Og frukt! mmmm

    8. Sjokolade går til alt ja, ingen tvil 😀
      Spiste en stor porsjon fruktsalat i går jeg også, men med vaniljekesam til 🙂 Må tenke litt på lille jenta i magen som ikke skal ha aaaaaltfor mye sukker :p

    9. Hei Krisitne!
      Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg proteinpulver som jeg skal bruke til å lage shakes med, har du noen tips på hvilken type jeg burde kjøpe? det er vel ingen sukker i dette?
      Super duper blogg!! 🙂
      Klem fra Lise

    10. Hei! Takk for kommentaren på bloggen min! Du har en kjempeherlig og ikke minst kreativ blogg som jeg faktisk har vært innom etpar ganger tidligere. Nå hadde jeg helt glemt den bort, men det skal ikke skje igjen…
      Masse hilsen Line

    11. Jeg er på AKKURAT samme måte, bare at jeg ikke engang klarer å vente til jeg har skåret opp (eller enda mindre tatt bilde av) maten. Her går det rett i munnen med én gang! Er man sulten, så er man sulten 😉

    12. Så digg ut! 🙂
      For magen sin del er det jo best med frukt før annen mat og ikke etter, og dette kunne jo like gjerne vert en forret, ser helt herlig ut! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg