I MIN BOKS

Etter en dag fri er det tilbake til skolebenken igjen i dag.
Eksamen nærmer seg med stormskritt, nå er det bare å stå på.


Matboksen er selvfølgelig pakket med.
Uten mat (og drikke selvfølgelig – husk alltid vannflasken) daler energinivåer og konsentrasjonen.
God og næringsrik matpakke er et must i hverdagen.
Selv lager jeg alltid matpakkene samtidig som jeg lager middag. Da tar det kun et par minutter ekstra.


Dagens deilige matboks består av en god salat med ruccola salat, agurk, løk, cherrytomater, gul og rød paprika, maiskorn, kyllingskinke, egg og reker.
I tillegg har jeg meg med en boks sjokoladeproteinpulver slik at jeg får laget meg min elskverdige proteinkaffe.

Husk å ta med deg matpakken.
Ha en super dag :grin:

Kristine

15 kommentarer
    1. Ingvild:
      Den blir ikke varm, men lunken.
      Grønnsaker skal jo egentlig ikke være kalde, da forsvinner mye av smaken 😉

    2. Mmm, dette så kjempegodt ut! Jeg har selv laget matpakker til den store gullmedaljen i kveld. Skal på russetreff, så her blir det ikke noen sevtt burger på meg 😀

    3. Hei!
      Sitter med en eksamensoppgave og lurer på hva du anbefaler som fysisk aktivitet for folk som sliter med fedme?
      Elsker blogg din btw 🙂

    4. Åh, det ser jo så godt ut, men eg er dessverre ikkje så veldig glad i salat. Eg er glad i min versjon av salat, men den blir fort veldig kjedeleg i og med at er så kresen til det ein har oppi (tomat, paprika, oliven, feta, mm).
      Du er så flink, Kristine! Eg skulle ynskje eg var like sunn og flink i matvegen (og forsåvidt treningsvegen òg) som deg. Du er inspirerande og verkeleg eit godt førebilete! 😀 Stå på, og lykke til med måla dine! Eg har trua på at du vil klare å nå dei! 🙂
      Åsne

    5. Blir ikke maten din varm? Min blir det, synes det er bedre med kald salat:( Men så utrolig deilig ut!:)

    6. Så ut som en deilig matpakke ja!:) Jeg er nesten avhengig av å ha med meg laks på skolen.. Tror det er omega-3’en som holder meg oppe.:p Er forferdelig luft på skolen.. Og der skal man sitte og lære liksom. Jajja. Hjelper med fisk da!:)

    7. Herlig og forfriskende matpakke 🙂 ønsker deg en strålende dag snuppa og masse lykke til med forberedelsene 🙂 tenker masse på deg <3 goklem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg