NY UKE

Da er en ny uke i gang allerede.
I går ble det en løpeøkt på en mil.
Jeg startet med å gå i 5 minutter, før jeg løp i 45 minutter og avsluttet med 5 minutters nedtrapping.
Det ble akkurat en mil og jeg fikk kjenne på runners high igjen.


Treningsplanen for uken.
Det er innspurt på eksamensfronten. Det viktig med litt struktur og planer for å få effektivisert tiden.
Jeg liker å ha en plan å gå etter. Da vet jeg hva og når jeg skal trene. 
Treningsøktene blir oftest bedre fordi jeg har en mal på hva jeg skal gjøre og jeg er mentalt forberedt til hver økt.
Nå har jeg hatt noen dager uten styrketrening.
Jeg har allerede kledd meg opp og er klar for en styrkeøkt om noen timer. Jeg gleder meg!

Her er et sitat som motiverer meg veldig.
Jeg er så enig i det Napoleon sier. 
Hvorfor vente?
Hva med å starte i dag?

Da setter vi i gang med en ny uke.
Tren hardt, spist bra og tenk positivt.

Kristine ♥ 

24 kommentarer
    1. Jenny Therese:
      Tusen takk Jenny Therese. Deres kommentarer varmer 🙂
      Proteiner og karbohydrater er lurt etter trening. Selv synes jeg det er utrolig godt å mose en banan sammen med sjokoladeproteinpulver og kanel. Skyr med frukt er også et godt alternativ 🙂

    2. Maria:
      Nå gjorde du meg virkelig glad Maria. Tusen hjertelig takk for en helt fantastisk kommentar.
      Ha en virkelig god uke 🙂

    3. michelle:
      Fy flate frøken!
      Du er virkelig blitt sterk! Jeg er imponert.
      Håper resten av uken din blir like bra 🙂

    4. Silje Mariela:
      Jeg har ikke lest bøkene hans, men takk for tipset. Jeg er så langt bare fan av sitatene hans. Etter eksamen blir det Nabolion-lesing 🙂

    5. Kan du lage et innlegg om trening for nybegynnere? Jeg har begynt å få litt store strekkmerker på hofter og lår, så derfor har jeg fått litt sjokk og trenger et treningsopplegg for å ikke bli feitere. Kunne du hjulpet oss slike med å skrive et innlegg her på bloggen? Hadde vært veldig kjekt!

    6. Det ordtaket stjeler jeg! hehe 🙂 God trening. Jeg hadde nettopp ukens lengste og tyngste økt, pyramide trening med 5 x 5 på bein! puuuhaa, men jeg økte på alle øvelsene neste, så i dag greide jeg 210 kilo i beinpress 😀 Stor fornøyd!
      Ha en super start på uken søte deg <3

    7. Åå, Kristine, du er en skikkelig inspirasjon 🙂 Takk for at du er en så fin person å se opp til! Endelig ei jente som er sunn, opptatt av kosthold og trening men likevel nede på jorden og ikke helt fanatisk 😉 Gleder meg til å prøve flere av oppskriftene dine og bli motivert av deg 🙂

    8. genialt sitat… man blir jo aldri klarere enn akkurat nå. noe som ikke frister å gjøre i dag, frister heller ikke å gjøre i morgen, mest sannsynlig 😉 like greit å gjøre det med en gang 🙂 ha en flott uke kristine 🙂

    9. Jeg ELSKER bloggen din! Du gir så mye motivasjon og inspirasjon til å fortsette og trene!:) Kan du være så snill og gi dine beste “mat-rett-etter-trening”-tips? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg