I ØYEBLIKKET


Jeg hadde en kjip benøkt i dag.
Energien var ikke helt til stede (litt lite søvn i natt) og da var det plutselig mye tyngre enn normalt.
Jeg kortet ned på økten, jeg ser ingen grunn til å presse meg når kroppen er sliten, det straffer seg senere, men kjørte en kort og grei økt.
Jubelen kom da jeg var ferdig etter knappe 30 minutter :grin: 
Da var det hjem til en deilig fruktsalat.

Dagens økt på ben og skuldre så slik ut:
– Leg ex
4 sett * 8 -5 repetisjoner
– Benpress
2 sett * 5 repetisjoner
– Lår curl
4 sett * 5 -6 repetisjoner
– Skrå ettbens benpress
3 sett * 10 repetisjoner
– Sidehev med manualer
3 sett * 6 -10 repetisjoner


I dette øyeblikket har jeg krøpet meg godt opp i sofaen med herligheten på bilde og en kopp te.
Egentlig burde jeg lager kveldsmat, men jeg krysser fingrende for at samboeren slår til når han kommer hjem hvert øyeblikk.

Jeg hulet ut en galia melon og fylte den med en boks sukkerfri fruktblanding, bringebær og blåbær.
Innmaten til melonen spiste jeg mens jeg laget resten.
Så godt, så enkelt, så sunt og så lekkert.  

Ha en herlig kveld du :grin:
Kristine

16 kommentarer

Siste innlegg