TUSEN TAKK

Først og fremst må jeg si tusen hjertelig takk 
Tilbakemeldingene deres på filmen hos Budstikka gjør meg utrolig rørt.
Jeg har ikke ord for hvor mye jeg setter pris på hvert eneste kommentar.
Derfor passer det perfekt at kalenderen gir meg de riktige ordene.

For det er du virkelig.
Du er en fantastisk, enestående og unik skapning.
Ingen er deg bedre enn akkurat deg.
Og igjen, tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min og at du legger igjen en kommentar.


Til lunsj ble det proteinrull.
Oppskriften er en av favorittoppskriftene mine, du finner den både her og her.
Jeg smurte rullen med wasabi, dijon sennep og tomatpure før jeg hadde over skinke, ruccola salat, lettere jarlsbergost, avokado og cherrytomat.
Godt!

Som ukens treningsplan sier var det bryst, triceps og mage som skulle trenes i dag.
Energien og kontakten var ordentlig bra, det er så gøy å trene da :grin:
– Benkpress med manualer
– Flyes i apparat
– Flyes i kabel
– Triceps pushdown
– Dips på benk
– Situps maskin

Jeg har fått noen tilbakemeldinger på at dere er usikre på noen av øvelsene.
YouTube er et flott verktøy. Jeg har dessverre ikke egne filmer, men dere finner mange andre flotte filmer med korrekt utførelse.
Er du usikker på hva eller hvordan en øvelse skal gjøres, anbefaler jeg å søke den opp der.  


Før trening ladet jeg opp med banan, eggedosis, sukkerfri sjokolade og salte cashewnøtter.
Jeg stod igjen med noen eggeplommer etter proteinrullen. De kan jo ikke kastes.
Eggeplommen inneholder godt med proteiner, masse vitaminer og mineraler.
For å lage eggedosisen pisket jeg 2 plommer sammen med 4 ss sukrin og litt vaniljepulver. Det skal piskes lenge til eggedosisen blir luftig og fin. Eggedosis-testen sier at når du kan skrive ‘Ole’, da er den klar. Jeg skrev ‘love’ etter inspirasjon fra deres tilbakemeldinger.
Da eggedosisen var ferdig helte jeg den over bananskiver og toppet med hakket sjokolade og nøtter.
Søtt, salt og godt.

Nå er det tid for å planlegge morgendagen samt bake en ny runde 17. mai-muffins, oppskriften finner du her.
Ha en flott kveld videre og en herlig feiring i morgen :grin:
Hipp, hurra!
Nyt dagen.

Kristine

21 kommentarer
    1. Cathrine:
      Utrolig hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen noen ord Cathrine. Tusen takk. Det setter jeg virkelig pris på 🙂 Det er slikt som gjør det gøy og verdt strevet med bloggingen.

      Jeg skjønner hva du mener. En føler jo litt at man får et slags “forhold” til personen når man leser en blogg fast. Det er gøy å få et litt annet inntrykk. Kanskje det blir flere filmer 😉
      God helg.

    2. Kristine:
      Hei Kristine og tusen hjertelig takk for kommentaren din 🙂
      Du gav meg tårer i øynen. Jeg vet hvor vanskelig du har det, å vite at jeg gir deg håper er ubeskrivelig. Aldri mist håpet. Selv ikke på de mørkeste dagene. Det er mulig. Kan jeg, kan du <3

    3. Hei
      Jeg må bare si at både du og bloggen din er helt fantastisk. Jeg komenterer sjelden, men jeg er fast leser, og du gir meg virkelig håp. For jeg sliter selv med spiseforstyrrelser, og prøver å finne en balanse i livet. Det er godt å se at det er mulig å bli helt frisk. Du skriver veldig bra, og det er moro å lese. Er veldig enig med Cathrine over, at det var gøy å høre deg snakke. 😉 Videoen var veldig fin, håper du vinner 🙂 God 17. mai!!

    4. Jeg så videoen og intervjuet først nå, og jeg må bare si at du fortjener virkelig å vinne! 🙂 Jeg leser ikke mange blogger, men din leser jeg fast og det er den jeg har lest lengst. Jeg liker det du skriver så utrolig godt og du er virkelig en inspirasjon! 🙂 Du hjelper nok utrolig mange allerede nå gjennom bloggen også 🙂 Også må jeg si at det var utrolig morsomt og høre deg snakke 😉 Ikke at jeg hadde sett for meg hvordan du pratet eller noe, men det er jo ikke noe man tenker så mye over når man sitter og leser.. Da blir det jo sin egen stemme man leser andres ord med, så det var gøy og høre den ekte stemmen 😉 Stå på videre og god 17.mai! 🙂

    5. Utrolig fin video! Du inspirerer utrolig mye – ikke bare til å trene og spise sunt, men også med den positive holdningen du har til livet/etc.! Blir rent glad bare av å lese innleggene dine, du formidler en glad følelse 🙂

    6. Hei Kristine.
      Det er sjeldent jeg kommenterer, men jeg er fast leser av bloggen din. Så flott film for Budstikka. Du er utrolig flink som har klart å komme deg utav spiseforstyrrelsene, og du skriver blogg på en flott måte.
      Ha en flott 17. mai

    7. HEI, Utrolig fin blogg får så mye innspirasjon til å trene 🙂
      Noe jeg lurer på for vær gang du lager noe så virker det som det er så utrolig godt lager du aldri en middag som du ikke er såååå fornøyd med ? 😉

    8. Du var så søt 🙂 Nesten like søt som i virkeligheten… Jeg skal innrømme at jeg fikk en skikkelig positiv overraskelse da jeg møtte deg for et par-tre uker siden. Ikke at jeg IKKE trodde du var så søt og hyggelig, men du var ENDA søtere og hyggeligere enn jeg hadde forestilt meg 😉 <3

    9. Du er så flink! Utrolig inspirasjon til sunnhet, trening og mat!
      Søt og sprudlende virker du 😀 Og maten du lager ser alltid døds god ut!
      En av de få virkelig gode trening/kosthold bloggene er du!

    10. naaaam, det så godt ut 🙂 utrolig hvordan du klarer å finne på sånne ting.. her har du virkelig dekket topp 10 av mine favoritting.. banan, sjokolade, cashews og eggedosis! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg