BACK IN BUSINESS


Heia!
Det var så fantastisk deilig å trene igjen i dag :grin: 
Selv om jeg bare har vært borte i fire dager, føles det ut som en evighet siden sist jeg løftet vekter.
Jeg hadde en god styrkeøkt på ben.
– Dype knebøy
40 kg: 2 sett * 8 repetisjoner
50 kg: 1 sett * 7 repetisjoner
52,5 kg: 2 sett * 5 -6 repetisjoner
– Utfall med forreste fot på step-kasse
22,5 kg: 4 sett * 6 -8 repetisjoner
– Leg ex
35 kg: 1 sett * 9 repetisjoner
40 kg: 2 sett * 8 repetisjoner
45 kg: 2 sett * 6 -7 repetisjoner
– Hacklift
40 kg: 3 sett * 8 -9 repetisjoner


Før trening spiste jeg en deilig lunsj med masse frukt og grønt.
En annen ting som er godt med å være tilbake, er å ha tilgang til eget kjøkken.
Jeg har spist masse god mat i London, jeg skal komme med en egen London-oppdatering senere, men jeg synes likevel at hverdagsmaten er det absolutt beste.
Proteinpulveret var pakket med, slik at jeg fikk min daglige dose proteinkaffe på turen. Den kan jeg ikke gå en dag uten.


Jeg ovnsbakte paprika og gulrøtter.
Paprikaen fikk en dæsj olivenolje over seg før jeg la dem hele på en bakeplate kledd med bakepapir. Gulrøttene ble skåret i skiver, deretter hadde jeg over sitronsaft og litt salt og la de på bakeplaten sammen med paprikaen. Stekes på 180 grader i 40 minutter.
Salaten laget jeg av ruccola, en pakke løvtynn skinke, cherrytomat i forskjellige farger, vårløk, honningmelon og galiamelon.
Jeg toppet med Iduns balsamico dressing.


Ananas og druer til dessert.
Selvfølgelig hadde jeg også en proteinkaffe ved siden av.

Ha en riktig god torsdagskveld :grin: 
Jeg befinner meg på jobb og blir begeistret over alle som kommer for å trene – bra jobbet!

Kristine

35 kommentarer
    1. Mirri:
      Du burde trene tungt uansett.
      Ved lette vekter får du ingen funksjon ut av treningen. Du bygger ikke muskler på en to tre 😉

    2. Hei 🙂 jeg lurte på hvor mange repetisjoner jeg bør ta når jeg ikke skal trene volum, men vil heller trene styrke og stramme opp og få vekk fettet på kroppen. Spesielt på lår, rumpe og mage.

    3. Malin: Poenget er jo ikke om Kristine er fin eler ikke, hun er flott og sikkert ganske tynn fra naturens side. Jeg syntes heller greia er at en såpass tynn kropp blir hausa opp som idealet! Det er ikke mange som kan ha en så lav fettprosent og fortsatt være frisk og glad, beholde konsentreasjonen, menstruasjon osv…

    4. Det kan tenkes jeg kunne ordlagt meg anderledes men jeg tror helt sikkert Kristine tåler dette dersom hun selv vet at hun er frisk og sunn. De fleste bloggere er fullstendig klar over at ikke alle kan like det de står for eller det de gjør. Hva en synes er pent er selvsagt individuellt og jeg er overbevist om at de fleste må ha et ekstremt lavt kaloriinntak for å få en kropp som Kristine har hvis man ikke veldig tynn av natur. Jeg håper like mange har idealer som for eksempel Kristine Weber, Silje Mariela og Fitnessnora.
      Helt ok at de fleste som leser denne bloggen ikke er enig med meg men jeg er ikke slem eller kunnskapsfattig. Jeg har selv hatt anorexia i 5 år kombinert med ekstremt trening samt at jeg er utdannet fysioterapeut så jeg behøver ikke lese meg opp for å si at jeg ikke håper dette er idealet for flertallet av jenter. Selvom Kristine ikke ER syk, kan andre bli syke av å ha et slik ideal om en ikke selv er naturlig tynn….

    5. Vannvittig fin mage 🙂 Håper du har det like bra på innsiden som utsiden 🙂

    6. Hun er nok tynn fra naturens side, så det var veldig slemt sagt Gry 🙂 du kunne sagt det på en konstruktiv kritikk måte og ikke slik du gjorde det.. Jeg syns du ser smashing ut! Bare litt mer muskler på armene så er du nesten klar til å stille opp i fitness jo 😀 hehe

    7. Gry: Det var en fryktelig usaklig, og ikke minst; slem kommentar. Hvor høy, eller lav fettprosent
      Kristine har, det vet jo ingen, for det har hun jo ikke lagt ut på bloggen. Derfor kan dere faktisk ikke
      si at den er for lav. Det kommer veldig an på person til person om hva slags fettprosent som
      kroppen din tåler. Det er utrolig mange faktorer som faktisk spiller inn. Les deg opp på litt
      kunnskap om slikt før du kommenterer noe sånt. I tillegg studerer jo faktisk Kristine ernæringsfysiologi, og jeg er rimelig sikker på at hun ikke gjør noe som ikke er bra for kroppen hennes. Kristine er ei utrolig inspirerende jente, faktisk var det bloggen hennes som fikk meg til å begynne å trene skikkelig styrke.
      Du har vel i tillegg lært at hvis man ikke har noe fint å si, så sier man ikke noe? Hva folk ser på som pent er helt opp til dem, men jeg synes virkelig ikke at man skal si sånne ting til andre mennesker. Det er godt alle er forskjellige.

    8. Hadde jeg hatt den kroppen der, så hadde jeg faen meg sprada rundt i bikini
      døgnet rundt! DAMN!!

    9. Huff helt enig med gry er jeg redd. Promotere en så sykt lav fettprosent og ikke minst at de fleste syntes dette er tilnærmet dealet. Ulikt hva fok ønsker og det er helt greit, men jeg får uansett en gufsen følelse av dette..

    10. Det er ikke ofte jeg kommenterer blogger selv om jeg har min faste bloggrunde. Frem til nå har det vært hvis jeg har syntes at bloggeren har skrevet et så umåtelig fantastisk innlegg at jeg bare har måttet gi de positiv feedback. Jeg ønsker heller ikke gi annet nå enn hyggelig tilbakemelding men jeg må si jeg blir skremt….tilbakemeldingene dine viser at de fleste synes du ser helt fantastisk ut! Skal jeg være ærlig synes jeg du ser syk ut…Det skjærer meg i hjertet hvis dette er målet for unge jenter. Ser at noen nevner at fettprosenten din ser lav ut..de er jo betryggende at enkelte andre enn meg ser det. Kanskje dette er naturlig for deg, at du har en lav fettprosent fra naturens side. Det som bekymrer meg er at folk synes dette er så flott..

    11. Du ser helt utrolig ut! Har følgt bloggen lenge, og ser virkelig fremgangen din. Utrolig morro å følge deg, du er virkelig inspirerende. Du ser flott ut og det gjør virkelig maten å 🙂 Stå på videre
      Lurte bare på om du kunne skrevet en vurdering / sammenligning om T-rex og Frenzy Fat Loss?
      Ha en flott dag videre 😀

    12. Ananas er så godt, jeg har fått helt dilla på det! Syns forresten formen din så veldig bra ut, må si du har komt deg fort! Stå på videre søte deg 🙂 Du er inspirerende!

    13. Du begynner i mine øyne å bli ganske tynn Kristine… bare pass på deg selv 🙂
      Det er lett å bikke over og en hårfin balanse…

    14. Du får alltid maten til å se så innbydende ut – det skal du ha, altså! 🙂
      Litt nysgjerrig på den hackliften – hva “tar” den som knebøy etc. ikke tar? 🙂

    15. Digg mat altså 🙂 LIker bloggen din veldig godt, men når ser det ut som om fett% din kanskje begynne rå bli litt lav? Misforstå meg rett, du er søt, flott og fantastisk på mange måter. Men er det så sunt å ver eopphengt i dei magerutene? 😉 Gleder meg til London oppdatering, har lyst å reise dit sjølv snart =)

    16. Ikke for å være slem, men vil advare deg mot å gå lavere i fettprosent nå. Markert kropp, med synlige muskler er fint, skal ikke nekte for det, men er nok ikke sunt med så lav fettprosent som du nok har nå.

    17. Heisan Kristine. Skal du prøve deg på fitnesskonkurranse?Evt når?:)
      Ønsker deg en fin kveld videre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg