CHOCOMOUSSE


Ingen fredag uten fredagskos!
Jeg elsker å slenge meg opp i sofaen under et teppe med noe godt å spise på om kvelden.
Da senker kveldsroen seg.
Som fredagskos i dag har jeg laget kjempe god sjokolademousse som jeg serverer med salte cashewnøtter, vannmelon, bringebær, blåbær og jordbær.
Søtt, salt og friskt.
Deilig, deilig.

Dagens treningsøkt ble en kort og lett økt på ben.
– Utfall i smith-maskin
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Markløft
4 sett * 10 -12 repetisjoner
– Benpress
2 sett * 10 repetisjoner
– Lår curl
15 +5 x (myo-reps)

Treningsmotivasjonen er ikke på topp når jeg trener lett.
Jeg gleder meg allerede masse til mandag.
Nytt treningsprogram, tunge vekter og svette!
Det er ikke jeg som setter opp programmet denne gangen men PØ, som er personlig trener, og jeg er spent på hvordan det ser ut.
La helgen gå fort.


Nydelig sjokolademousse.
Jeg laget den ved å stivpiske to eggehviter.
Deretter pisket jeg 1 dl dessert fløte og tilsatte 1 ss kakaopulver, 30 g sjokoladeprotein og 1 ss sukrin.
To gelatinplater bløtlegges i kaldt vann i fem minutter. Smelt de så sammen med 2 -3 ss med varmt vann.
Bland sammen sjokoladekremen med de stivpiskede eggehvitene.
Vend inn gelatinen og sett kaldt 1 time.
Nyt en fantastisk god sjokolademousse.

Jeg ønsker deg en riktig god helg :grin:
For min del er det jobbing både lørdag og søndag.
God kveld.

Kristine

17 kommentarer

Siste innlegg