BOKS

Uten mat og drikke, duger helten ikke.
Denne setningen er laget for meg. Går det for lenge uten at jeg får spist blir jeg gretten, slapp og ikke spesielt lett å ha med å gjøre.
Jeg har alltid med meg en boks proteinpulver i vesken, uansett hvor jeg går. Da kan jeg enkelt lage meg en shake eller en proteinkaffe og jeg kjenner meg sulten. Skal jeg være borte en lenger periode, tar jeg så og si alltid med meg matpakke.


Dagens matpakke, lunsj i boks, består av:
Salat med isbergsalat, tomat, rød løk, rød paprika og røde bønner toppet med cottage cgeese, to kokte egg og bacon.
Eplet spiser jeg til dessert. Frukt er alltid en god avslutning på et måltid.
Jeg gleder meg allerede til lunsj!

Nå skal jeg komme meg på jobb.
Ha en riktig god onsdag :grin:

Kristine

17 kommentarer

Siste innlegg