HEY MONDAY

Jeg elsker mandager :grin:
Bortsett fra helge-fri er mandag favorittdagen min.
Ny uke, nye muligheter, ny giv og masse å se frem til.
Jippi!
Jeg vil gjøre denne uken enda bedre enn den forrige.

Mandagsøkten er som regel alltid en glede.
Etter helgens hvile (og utskeielser?) er det godt trykk i kroppen.
I dag var det ben som stod for tur.
– Knebøy
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Utfall
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Leg ex
3 sett * 8 -12 repetisjoner
– Lår curl
3 sett * 10 repetisjoner
– Ettbens benpress
2 sett * 10 -12 repetisjoner


Før trening ladet jeg opp med en god lunsj.
– Vann
– Salat med egg
Ruccola, hjertesalat, gul og rød paprika, tomat, rødløk, små sylteagurker og kokte egg
– Dessertskål
Cottage cheese, skyr med smak av granateple og jordbær, jordbær, nøtter og frø



Jeg kom akkurat hjem til familien.
Her blir jeg noen dager på “ferie”.
Nå er det tid for middag og kortspill.
Ønsker deg en herlig uke med masse latter, glade øyeblikk og gode treningsøkter :grin:
Ha en herlig mandag videre.

Kristine

13 kommentarer
    1. Flott jente, og deilig dessert! Ha en strålende uke Kristine, takk for all motivasjon du gir! Har bookmarket et par av oppskriftene dine jeg må prøve ila uken. Sender deg masse sol fra LA, dersom det fortsatt bare er regn i sikte hjemme.. Vi sees på insta 🙂

    2. Åå, elsker innstillingen din<3 så herlig å ikke minst smittende!!
      Og maten så nydelig ut. Fikk helt vanvittig lyst på egg! Kos deg masse og nyt uken fullt ut 🙂

    3. Hei!
      Lurte bare på om du kunne laget en liten “guide” over ting du mener man “må ha” i skapet. Du legger alltid ut forskjellige ting der du bruker sjokoladeprotein osv, sånn som i proteinkaffen din. Kunne du lagt ut linker til hvor du kjøper de forskjellige tingene osv? Kan hende du har gjort det før, isåfall kan du legge ut linken til det igjen?:)
      Ellers takk for en inspirerende og motiverende blogg! Du er kjempeflink!!:)

    4. Hei!
      Pleier du å ha noe form for dressing over salaten? Eller spiser du den helt plain?
      Digger bloggen din!

    5. Får jeg stille et sært spørsmål? Okei, venter ikke på svar.:p
      Men hvordan koker du eggene dine? Legger du dem i kokende vann og koker hvor lenge? Eller legger du dem i kaldt vann eller??
      Eggene dine ser jo alltid helt perfekte ut..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg