WEEKEND

Helg og sol  :mrgreen:
Jadda, det er deilig.
Nå har jeg riktignok jobbet hele helgen, men humøret stiger likevel betraktelig med solskinn.
Planen var egentlig å nyte solen etter jobb i går.
Det kom plutselig ingen for å avløse meg på jobb og det endte med at jeg måtte jobbe dobbelt skift.
Da jeg endelig var ferdig var solen borte og jeg var klar for mat og sofaen.
Jeg rakk heldigvis å kose meg litt i solen før jobb i dag.


God lunsj før trening og jobb.
‘Jeg har lyst på mye forskjellig’-lunsj.
Sånn er det når jeg ikke klarer å bestemme meg, da blir det litt av alt.



– Tomat- og mozarellasalat med basilikum, ovnsbakt brokkoli og paprika med biff
– Ananas og eple med sjokois (en frosssen banan mikset med mocca-protein, stevia sjokolade, kakaopulver og sukrin, frosset i 30 minutter)
– Varme jordbær med kesam
– Proteinkakao (melk, kakaopulver, mocca-protein, sukrin og stevia sjokolade)
Da ble jeg mett og god og klar for en styrkeøkt.

Egentlig hadde jeg tenkt å ta treningsfri i dag, men på grunn av jobbproblemene i går byttet jeg om lørdags og søndagstreningen.
Det ble derfor hvile i går og styrke på rygg og bryst i dag.
– Nedtrekk
– Enarms roing med manual
– Flyes i kabel
– Stående roing
supersett med
– Push ups
– Lats roing
40 gode minutter.

Håper du har hatt en herlig helg.
Jeg er på jobb i fire og en halv time til, så er det hjem til min kjæreste PØ.
Vi har avtalt vaffel- og filmkveld.
Det blir nok denne oppskriften, som er en gjenganger.
Nyt søndagen videre:grin:

Kristine

33 kommentarer
    1. Vi har et dobbelt vaffeljern fra OBH Nordica. Har litt…angst for smør :/ Brukte Fry Light. Tror du jeg kanskje skulle kjøpt et nytt vaffeljern? Det vi har er kjempegammel nemlig 🙂

    2. Martine:
      Hmmm, hva slags vaffeljern har du?
      I begynnelsen gikk det helt bra i mitt jern, nå må jeg smøre det litt med smør på den første vaffelen 🙂

    3. Åå, dette ser godt ut! Flinke, søte Kristine <3 Jeg lurer også på, som en over her, hvordan du får vaflene til å ikke sette seg fast i vaffeljernet? Gleder meg hver dag til updates fra deg! Stå på 🙂

    4. Hei Kristine!
      Jeg er så nyskjerrig på hvordan ryggen din ser ut, har du noen formbilder av den?
      Håper du får tid til å nyte solen mer resten av sommeren!

    5. Wow! Leste bloggen din for rundt et år siden, og jeg tok meg en tur innom nå. Du har ihvertfall fått mye mer muskler 😀 Stor forandring på kroppen din 😀

    6. Så mange ganger hadde jeg det samme problemet i jobben min! Ingen som skal jobbe etter meg og måtte fortsette…?! Men en stor fordel er at du skal få mer på lønn 😉
      Ha en fin mandag! 🙂

    7. Digger digger bloggen din! Masse fine oppskrifter som er sunne! Supert! Etter mammapermisjon er det full fokus på trening igjen, og jeg gleder meg! Du inspirerer! Og du er jo i så bra form! 🙂
      Ha en fin kveld!
      Klem Lene

    8. Flytter for meg selv nå, og tenker på å bestille min første pakke fra iherb! Ønsker å følge mange av oppskriftene du legger ut her på bloggen, så lurer på om du har tid til å lage en liste med de produktene derfra du bruker oftest/de jeg burde ha for å kunne følge de fleste oppskriftene? 🙂

    9. Sååå sykt mye god mat.. Så helt nydelig ut 🙂
      Så flink du er. Dobbelvakt tar på, så da regner jeg med det var godt å komme hjem å slappe av på kvelden 🙂 Da er det deilig med en skikkelig treningsøkt dagen etterpå 😉 Ha en fin kveld da, søte 🙂

    10. Får besøk i morgen, kanskje jeg skal slå til med disse vaflene 😀 hvor mange vafler får du av denne oppskriften? 🙂

    11. Jeg forstår veldig godt hvorfor klarte du velge en ting av disse fristende retter! De ser jo så godt!
      Litt kjedelig med jobb, men med positiv tankegang klarer man å kose seg allikevel 😉

    12. Du er en skikkelig inspirasjon altså! Jeg bare lurer på to ting:
      -Hva er BMIen din?
      – Hva ligger hvilepulsen din på?
      Stå på 🙂

    13. Kordan får du det sånn at vafflene ikke setter seg fast i jernet? Kor mye røre?
      Æ har brukt Fry Light Spray, men forje gang satt det sæ fast. Kan røren ha vært for tynn eller at det ikke va lenge nok i? Den kom av, men ble delt i to på en måte og jernet måtte skrubbes litt.

    14. Du er bare så nydelig du ! Har ofte det samme problmet ! Ofte blir det en skål med havregrøt, en skål med frukt og speltlompter, vinglepetter mutch.. Jaja, sunn mat er bare bra ! Du mitt store forbilde !

    15. Problemet med å velge HVA man skal spise er gjenkjennelig hos meg og, noen ganger virker alt fristende ! Så da hvertfall ut som om du fikk plukket ut mye snadder 😉 Kos deg videre på jobb, sweetie!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg