DE BESTE PANNEKAKENE


Ja, det tørr jeg faktisk påstå.
Dette er de beste proteinpannekakene jeg har laget!
Sprø utenpå og saftige inni.
Jeg ville bare ha mer, mer, mer!

Vaniljeproteinpannekaker

1 egg
1 eggehvite
100 g mager kesam
30 g vaniljeproteinpulver
1 ts fiberhusk
1 ts sukrin
4 dråper stevia vanilje
Litt økologisk vaniljepulver

Bland sammen alle ingrediensene.
Stek til pannekaker eller lapper i en varm panne.
Jeg fikk seks pannekaker som jeg stekte cirka et minutt på hver side.


Jeg toppet med eple, nektarin, bringebær og peanøttkrem.
Peanøttkremen laget jeg av 1 ss peanøtt smør, 1 ss kesam, 1 ss sukrinmelis, litt salt og 4 dråper stevia english toffee.
Så utrolig godt og deilig.
Er det flere enn meg som elsker sunt søtt? :roll:
Hele oppskriften inneholder 290 kalorier med hele 42 gram proteiner!


Du får kjøpt sukrin, surkinmelis, stevia vanilje, stevia enlgish toffe og vaniljepulver her.
Vaniljeproteinpulver har jeg kjøpt her på iHerb.
Enjoy.

Kristine

26 kommentarer

Siste innlegg