PANGSTART

Jada, da er virkelig uken i gang.
Håper du har hatt en super ukestart :grin:
Å våkne til solskinn en mandagsmorgen er nødt til å bety at denne uken blir bra, det tror i hvertfall jeg.
Sol gjør meg så glad!


Ellers har dagen gått i ett, noe jeg for så vidt trives med.
Mellom trening og jobb rakk jeg å ta en god lunsj ute.
Kristine-tid, nyte solen og samle masse solskinn i sinnet.
Jeg vet det høres teit ut, men jeg samler faktisk på sol.


Trolig den siste lunsjen ute for i år.
– Hjemmelaget iste
Grønn te med granateple, vann på 80 grader, et par dråper stevia og sitronskiver. Settes kaldt til den er avkjølt. Server med isbiter.
Ostegratinert kylling
Kyllingfilet stekt i panne med ost på toppen de siste minuttene, servert med asparges og paprika stekt i grillpannen og hjemmelaget guacamole (mos avokado med finhakket chili, hvitløk, salt, pepper og litt sitronsaft).
– Fruktsalat med topping
Eple, kiwi, blåbær, bringebær og banan, toppet med cottage-skyr (cottage cheese blandet med skyr med jordbær og granateple smak) og nøtter.
Det er hva jeg kaller et realt måltid!


Dagens treningsøkt var fantastisk god.
Forrige ukes deload har tydeligvis gjort susen. I dag ville jeg bare fortsette!
Med 17 repetisjoner med kroppsvekt i markløft, sier jeg meg veldig fornøyd.
Økten så slik ut:
– Knebøy
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Markløft
1 sett * 17 repetisjoner
3 sett * 6 -8 repetisjoner
– Utfall
3 sett * 12 repetisjoner 
– Haclift
3 sett * 9 -10 repetisjoner
– Leg ex
10 + 4 x (myo-reps)
– Hengende benhev
3 sett * 12 -15 repetisjoner
supersett med
– Planke
3 * 70 sekunder

Ha en riktig flott mandag videre.
Tro på at denne uken blir fenomenal :grin:
Legg vekk alle grå tanker og fokuser på det positive.
Situasjonen blir ikke stort bedre enn hva du gjør det til selv.
Tenk glade tanker og gjør denne uken til din uke.

Kristine

14 kommentarer
    1. Kan du legge ved hvor mange kg du tar når du trener styrke, det hadde vært intressagt å sett og motiverende!

    2. Hei, jeg har begynt så vidt med morgentrening, og synes det fungerer veldig bra hittil! Kanonstart på dagen og deilig å være ferdig for dagen når man går hjem fra jobb. Men når jeg bare spiser feks en brødskive og drikker vann før trening, så mister jeg fort enegien underveis og merker at jeg er veldig sliten og på grensen til svimmel mot slutten. Har du noen tips til hva man kan spise/drikke før og evt under trening så man beholder energien? Ps: Er ikke fan av kaffe!
      Takk for svar! 😀

    3. Hei. Ville bare fortelle at jeg prøvde meg på en scones oppskrift du postet for en stund siden. Og himmel og hav de var gode! Helt nydelige!!
      Erstattet kokosmel med grov melblanding, og hadde i litt kokos. DEILIG.
      Gledes til frokost i morgen for å si det sånn.

    4. FOR en herlig lunsj ute i det fri! Sol er så deilig. Helst kunne ejg ønske jeg hadde hatt seng og kontor ute i det fri, sånn at jeg kunne vært ute hele tiden 😛

    5. Hei kjære Kristine ! Så flott og se at du koser deg, det fortjenre du ! Du er så flink og du er mitt største forbilde ! Jeg er utrolig glad for all støtte og alle flotte ord du sier ! Jeg tar det virkelig til meg og du er helt fantastisk. Jeg er kjempe takknemlig ! Tusen takk,Kristine !!! Ting går rette veien og det er mye takket være deg !

    6. Hei:-) Skal du ikke fortsette på skole i år, eller blir det bare jobbing? Klem Ingrid:-)

    7. Du skriver du samler på sol. Det var så vakkert og klokt sagt.
      Jeg samler på gode mennesket og gode dager!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg