MOTIVASJON OG GODTEPOSE


Jeg laget tacosalat til lunsj i dag.
Taco er alltid en sikker vinner.
Det er raskt, sunt, godt og kan lages på flere måter.
Som regel lager jeg den bare i en stor bolle, dynker med tacosaus og spiser rett fra bollen. Det som lite appetittvekkende ut.
I dag derimot, lagde jeg en fin og veldig god variant.


Først lager du salat.
Her kan du bruke akkurat hva du ønsker.
Jeg liker å ha det fargerikt.
Ruccola salat, hjerte salat, gul og rød paprika, tomat og rødløk.


Deretter har du over ønsket proteinkilde.
Karbonadedeig, kylling, fisk, bønner, osv.
Jeg har brukt kylling i biter som jeg stekte i en panne med taco krydder.
Ha gjerne over avokado slik som jeg. 
Avokadoen gir en ekstra god smak samtidig som den tilfører sunne fettsyrer.
Avokado inneholder også antioksidantene Vitamin C, vitamin E og glutation og godt med mineralene kobber, kalium og magnesium.


Tilslutt topper du med et dryss revet ost og ønsket dressing eller saus.
Jeg har brukt lettere jarlsberg ost og laget en taco dressing av mager kesam blandet med sukkerfri ketchup og taco krydder (hvitløk, paprika, salt, oregano, pepper, cummin og chili)
Jeg har i tillegg hatt over en neve valnøtter.
Valnøtter er i følge forskning blant de sunneste nøttetypene.
De inneholder godt med omega3 fettsyrer og masse antioksidanter.

For dere som følger meg instagram, @dedicationkristine, har dere allerede fått med dere at natten og formiddagen var noe turbulent av personlige årsaker.
Det ble ikke mye søvn i natt i tillegg til at humøret ikke er det beste, dermed fristet det lite å komme seg på trening.
Jeg vet jo at det vil gjøre godt for kropp og sjel med litt aktivitet og at jeg vil føle meg så mye bedre etterpå.
Derfor motiverte jeg meg selv med en gulerot.
Jeg er egentlig ikke fan av å bruke mat som belønning, spesielt ikke av den usunne typen, men i dag måtte det til.
En liten pose smågodt til bytte mot en gåtur. Jeg måtte nemlig gå til og fra butikken :grin: 
Rett og slett fordi jeg hadde så lyst på og fordi jeg følte at jeg trengte det.   
Det er ikke sånn at jeg er hundre prosent motivert og flink hele tiden.
Og hva vil det egentlig si å være hundre prosent flink?
I mine øyne er det å kunne lytte til kroppen sin, spille på lag med den og gi etter for sine lyster av og til.
Jeg sier ikke at du skal dra rett hjem til sofaen etter jobb hver dag fordi det er mer fristende enn å ta turen på treningssenteret, men at det er helt greit av og til det også.
Det er, som jeg har sagt så mange ganger før, en balansegang som skal til.
Jeg tror mye av grunnen til at jeg stort sett har motivasjonen på topp, er nettopp fordi jeg har funnet denne balansen. Jeg lytter til kroppen min, koser meg hver eneste dag og trives med det jeg gjør. Trening og sunn mat bidrar til noe positivt.
Jeg tror at med en gang det blir noe man , vil en del av denne gleden og gnisten forsvinne.
Nettopp derfor kommer jeg til å fortsette å gjøre akkurat det jeg vil, uansett om det betyr en godtepose på en onsdag.
I min verden heter det ‘har du lyst, har du lov’, så lenge det ikke blir hver dag selvfølgelig. 

Hva er det som motiverer akkurat deg?
Jeg trekker ut tre av kommentarene og sender ut en liten hilsen.
Bare husk å legge igjen epost adressen din i e-postfeltet.
Ha en super og forhåpentligvis motiverende onsdag :grin:
 
Kristine

38 kommentarer
    1. Ting som motiverer meg er først og fremst det å se resultatene komme på kroppen. Utover det er det motiverer bloggen din, bilder av mennesker som er i god form, og sist men absolutt ikke minst så motiverer hun som jeg bor sammen med meg noe utrolig mye. Vi pusher hverandre ut døra og på trening, så trener vi sammen mot et felles mål.

    2. Jeg har aldri vært særlig fornøyd med kroppen min. Stadig sammenligner jeg meg selv med andre veltrente og tynne jenter. Jeg har aldri klart å akseptere kroppen min som den er. Jeg lengter etter å kunne føle at jeg er fornøyd med meg selv og tenke at jeg er god nok. Til daglig går mye av tankene mine til å sammenligne meg selv med andre kvinner i blader, på nettet, tv osv.Nå er det nok, jeg vil ha en slutt på det. Derfor blir jeg motivert til å trene beinhardt og spise sunn og innholdsrik mat. Jeg ønsker å vite at jeg har gjort alt jeg kan for å få drømmekroppen, og viktigs av alt: få selvtillit.
      Jeg blir også veldig motivert av følelsen jeg har under og etter trening. Følelsen av å mestre og sette nye rekorder underveis. Det gir meg et ekstra kick til å fortsette å trene enda hardere! 🙂

    3. Bloggere som DEG motiverer meg og viser at jeg faktisk kan! Følelsen av å oppnå noe og utfordre meg selv motiverer meg og målet motiverer meg – kan ikke gi meg før jeg får det til 🙂
      Fin blogg du har! 🙂

    4. Motivasjonen min er to kjekke og sterke gutter som trener på samme senter som meg.

    5. Velvære og balanse er viktig ja, det er godt å se at du spiser mer og er i kalorioverskudd 😉 Kos deg med den godteposen ja – det er alltid lov å skeie ut litt innimellom 😀
      Leser bloggen din veldig ofte!
      Klem

    6. Følelsen av mestring motiverer meg. Etter trening (både kondisjon og styrke) føler jeg meg sterkere, friskere og er alltid i godt humør, som om jeg kan klare alt bare jeg vil nok.hehe. Det å sette seg et mål, jobbe for å nå det, og så glede seg over å ha klart det gjør at jeg er motivert til å gå på trening selv etter en dårlig dag.
      På tross av dette er jeg veldig enig med deg i at det er viktig å ta pauser av og til, få lov til å ligge på sofaen og spise smågodt eller la vær å gå på trening noen dager uten å ha dårlig samvittighet for det! 🙂

    7. Resultater og tanken på en bedre helse motiverer meg til både sunt kosthold og trening, også tanken på å være mer fornøyd med meg selv er noe som motiverer meg til å gi litt ekstra!
      Du fortjener litt smågodt av og til, du er jo super flink!

    8. Det er flere ting som motiverer meg, – på kort sikt er det gleden som oftebobler frem under og etter en treningsøkt, og stoltheten over å kjenne/se at trening og sunn mat gir resultater, selv hos meg!
      Selvtilliten som har kommet snikende etterhvert som jeg har fått til regelmessig trening og et mer balansert kosthold, har jeg overhodet ikke lyst til å miste igjen. Så godt liker jeg den, at jeg gjerne tar imot enda mer – for jeg har enda god plass til denslags!
      Jeg vet også at som fremtidig gårdbruker trenger jeg å bygge opp en stødig og sunn kropp, som takler de tunge løftene og ansvaret det innebærer å drive gård, uten å slite meg ut.
      De dagene dørstokkmila melder sin ankomst, er dette motivasjonen jeg bruker,
      og før jeg vet ordet av det danser jeg over dørstokken og ut i verden! (Nå mener jeg ikke at dørstokken aldri blir for høy for meg, altså..)
      Til sist må jeg legge til at jeg har et ganske påståelig konkurranseinstinkt innelåst i et skap et sted i meg. Når ingenting annet hjelper, pleier jeg å gløtte litt på den skapdøra..

    9. Det som motiverer meg til en sunn variert hverdag er egentlig hverdagen som den er for tiden. Det at jeg har gode dager hvor jeg ikke tenker noe over mat (men spiser vel og merke sunt), overskuddet jeg har til trening, at jeg kan være våken til etter kl 22 og fortsatt sprette opp i 7tiden dagen etterpå, å ha muligheten til å dra på skolen, spise lunch der så fortsatt ha overskudd til å dra rett på trening. En vei fra spisefortyrrelsene og den dype depresjonen som var med meg knappe et år. Men et år i helvette holdt, jeg vil jo faktisk idag leve når jeg enda er 30år. For 5månder siden ville jeg ikke ha dagen derpå engang. Mat og trening er altså blitt motivert bort fra mitt fokus, men heller til hvordan jeg lever, og er motivert av alle de gode støttende vennene jeg har. At jeg kan glede dem istedenfor å bekymre dem, at jeg takler å være sosial uten å skremme noen med bekymringer. Det er godt å smile litt av og til 🙂

    10. Etter 2 år med kraftig panikkangst, dyp depresjon og ekstremt kritisk anoreksi er jeg omsider veldig nærme en frisk tilværelse. OG DET FØLES SÅ BRA! Min motivasjon har definitivt vært å kjenne på hva nok mat gjør med kroppen. Jeg har lært den harde veien at NOK mat er livsviktig. Å kjenne beina fungere igjen er den mest fantastiske følelesen. Helt siden jeg var liten har jeg elsket fysisk aktivitet, men vært tvunget til å ta det helt med ro den siste tiden pga spiseforstyrrelsen. Å nå frem til den dagen jeg får lov til å trene igjen – få runners high, perse i vektløfting og kjenne virkelig treningsglede – uten noe som helst trang eller anstrengt forhold til det – er motivasjon for meg! Samtidig har moren min lovet meg New York tur når jeg blir frisk – det har vært gulrota si det! Jeg har stått på, og brukt all viljekraft til å bli frisk, og om 17 dager ddrar jeg til New York!! Du motiverer meg til å søke etter balansen mellom hvile, kosthold, trim og kos, og få et bra liv. Det er jeg takknemlig for! Du har vist meg at livet skal nytes og er fantastisk! TAKK!

    11. Min motivasjon til å trene og leve sunt er at jeg får så mye igjen for det når jeg en gang blir gammel. Jeg vil virkelig bli en slik bestemor som går tur på fjellet med besteungene sine:D
      Kos deg masse med godteri, det har du fortjent:)

    12. Skremmende lik godterismak, skull bare kastet oppi noen heksehyl og yoghurnøtter i tillegg 😀
      Det som motiverer meg akkurat nå er å se at når jeg spiser sunn mat og MYE mat, så kommer resultatene med treningen. Jeg øker ikke bare vektene på senteret, men også hurtighet, bevegelighet og styrke på håndballbanenn. Det er SYKT motiverende å trene med et eliteserielag, samt vite at jeg faktisk har trent meg god nok til å fortjene plassen. Jeg jobber beinhardt i hele fjor tross motgang på motgang så stoppet jeg ikke. Da er det ekstra deilig å se nå at man faktisk får igjen for strevet til slutt 🙂
      Håper alt går bra med moren din, Kristine. Sender masse tanker til deg, henne og alle som står dere nær <3

    13. Min motivasjon for å være aktiv og leve sundt kommer innenfra. Jeg er mest opptatt av hva trening og et sundt (balansert) kosthold gir meg tilbake. Trening og sunn mat gir meg en god helse, et sterkt skjelett, masser energi og jeg alltid klar for å møte de utfordringene som møter på meg 😀 Jeg ønsker å bli gammel og fortsatt være frisk og fit!
      Jeg håper virkelig det går bra med Mammaen din <3 Tenker på deg <3
      Klem

    14. Ej såg det du skreiv på instagram, og ka beskjed dåkke fikk! Fryktelig å måtte gå å bekymre sej over slikt når en ikkje veit ka som skal skje – he hatt kreft sjøl og veit det so altfor godt. Men bra at det kom en grei beskjed “for dinne gong” og so satsa vi på at det blir bra til slutt også. Stor klem <3
      Motivasjon og inspirasjon finne ej i å ha ting å sjå fram til, persona å sjå opp til og mine nærme til å støtte mej på 🙂

    15. Lagde meg deilig kyllingsalat i dag jeg også! Akkurat nå har jeg kommet hjem etter en super treningsøkt på seneret. Laget meg en god kopp te, hører deilig musikk og koser meg med kveldsmat. Motivasjonen for meg er at jeg skal ha det godt med meg selv og prøve å nyte treningen og fordelen av den.. Og selvfølgelig resultatene som kommer etter et sundt kosthold og trening!

    16. Min motivasjon er oftest noe som allerede ligger lagret i kroppen. Trangen for å røre på meg, og bruke kroppen er der naturlig hos meg! Heldig sånnsett:) noen ganger, når denne motivasjonen sitter langt inne søker jeg ut mot andre inspirasjonskilder som kan motivere meg; en treningspartner, ny musikk, blogger(les: din blogg spesielt) og andre slike ytre småfaktorer. Enig med deg at mat som belønning ikke blir riktig, det kan fort snu over i en negativ tankebane..
      Håper alt er vel med deg, du er et strålende forbilde for mange her ute, og fortjener alt godt! 🙂

    17. Jeg blir motivert av at jeg skal gå birkebeineren for AKTIV mot kreft! Mamma får
      både stråling og cellegift behandling nå, og var den sprekeste jeg vet om før hun
      fikk kreft, så derfor vil jeg gjøre noe aktivt for å støtte kreftsaken.
      Rennet er i mars, så jeg må trene som en gal for å greie å holde i 54 km…
      Jeg ønsker deg og mammaen din alt godt! Håper dere kommer dere igjennom
      denne vanskelige tiden…!!

    18. Noe av det som motiverer meg er energien jeg får av å trene, følelsen både under og etter trening, musikk, matlaging og selvfølgelig å titte innom favorittbloggene mine, deriblant din. Jeg leser bloggen din, fordi du fremstiller et variert og sunt kostholdsbilde. Det virker som om du har sunne verdier i livet, og prøver å fokusere på det positive i hverdagen. Dette gjør at jeg blir i godt humør av å lese innleggene dine, og koser meg med å prøve ut oppskrifter du legger ut. Håper du vil fortsette med bloggen en god stund fremover, den er nemlig en del av min hverdag også 🙂

    19. Når jeg trenger ekstra motivasjon ser jeg på youtube videoer, de gir meg som oftes lyst til å trene. Ellers har jeg pulsklokken jeg fikk av kjæresten til bursdagen min, den må jo brukes og gir meg ekstra motivasjon. Da har jeg han med meg mens jeg trener, pluss de resultatene jeg får gir alltid ekstra gødst 🙂 Gjør mye som deg og, lytter til kroppen.
      Klem 🙂

    20. Jeg blir veldig motivert av alle de hyggelige menneskene på senteret der jeg trener! Må liksom innom å slå av et par ord med kjente! Får med andre ord motivasjon av å se andre trene:) så takk til alle som trener:)

    21. Hei Kristine!
      Jeg må bare si at alt du skriver motiverer meg veldig om dagen. Det er ikke lenge siden jeg startet å lese bloggen din, men er nå blitt en fast leser. Den passer meg helt perfekt. Jeg elsker å trene og prøver så godt jeg kan å spise sundt. Synes du får frem det aller viktigste i det å lytte til kroppen. Jeg blir også meget inspirert av alle de gode rådene og tipsene når det kommer til mat og trening.

    22. Hei Kristine! 🙂 har lest bloggen din noen måneder nå, men aldri kommentert, men du skal vite at den mange ganger har hjulpet meg! har nok litt svart hvite tanker om trening og mat, så havner litt på nazi-siden, men du har fått meg til å senke skuldrene og fokusere mer på å ha det godt i hverdagen, i stedet for å alltid jage etter det perfekte. For hva er egentlig perfekt? hehe
      Er mange ting som motiverer meg, ikke minst positive tanker. Gikk opp 14 kg på et halvt års utenlandsopphold (og med kneskade), men klarte gå ned 13 kg på ett år etter jeg kom hjem, så vet at det er mulig hvis man vil! Og det motiverer meg, at det blir hva jeg gjør det til, det er ikke umulig for noen!
      Ellers er alltid ny uke, ny måned en god og fresh start, og den fremgangen man ser etter å ha satt seg et mål og virkelig gått inn for det! Mottoet mitt er “vær alltid glad” og “man har det som man tar det”, og det hjelper langt på vei. Klarer man bare trene litt en dag, så er ikke det noe å sørge over, da er man heller glad for det lille man klarte 🙂
      Takk for at du deler og gir av deg selv her på bloggen! Ikke alltid man kanskje har tid, lyst og overskudd, ettersom formen kan variere, men veldig glad for at du fortsetter trofast for dine lesere 😉 Du gleder andre!

    23. Fantastiske Kristine 🙂
      Du er et stort forbilde for mange og motiverer meg i min kamp mot anoreksi. Å jobbe for det perfekte, det riktige, det mest ideelle, presse seg til å trene og spise sunt fordi det er noe man må. Det er en evig prosess. For hva er det perfekte ? Ingen er eller skal være perfekte. Du sprer så mye positivitet med den fine bloggen din. Selvfølgelig har du dårlige dager og vonde perioder, men det er helt normalt. Det er noe med å endre holdning og lytte til kroppen sin. Jeg har jo lenge nå vært veldig vant til å overse kroppens signaler, presse meg til det ytterste. Ting virker umulig i perioder og helt fullstendig håpløst, men du motiverer og viser at det nytter. At det er verdt kampen. Stadig jobbe med seg selv og sette pris på små ting i livet som mange tar som en selvfølge. Å trene, spise sunt og ikke minst nok, det gir overskudd til å nettopp sette pris på slike ting. Uten fysisk aktivitet og nok mat, det går utover det psykiske og det blir veldig fort at man kjører sitt eget løp og holder seg i egen boble. Og det å ha det bra, eller å være lykkelig. Det kommer ikke av seg selv, man må jobbe med det. Motivasjon og vilje kommer ikke av seg selv, det er noe med det å ha et mål, så kommer den indre viljestyrken underveis. Takk for at gir meg motivasjon til å fortsette, at det er verdt denne enormt tøffe kampen. Sender mange gode tanker 🙂

    24. Jeg har en drøm om å bli norges første kvinnelige fallskjermjeger i forsvaret. For å klare det må jeg være utrolig dedikert og alltid nesen peket mot målet. Å skrike inni meg “jeg skal bli fallskjermjeger” hjelper meg hver gang med å ta den siste repitisjonen, komme meg opp den lang bakke, eller å gi alt den siste intervallen.
      Når det kommer til fallskjermjegere så ser de ikke etter hva slags kjønn du er og senker kriteriene fordi du er jente. De tar de som er best.
      Så jeg har bestemt meg for å banke noen overlegne, arrogante og ikke minst sterke menn ned i støvlene og gi dem en liten reality check om at idag kan faktisk kvinner også utrette store ting og bli like sterke og utholdene som menn er. Jeg har 4 år på meg. Da er jeg 19.
      GAME ON!!

    25. Heisann 🙂
      Håper det går bedre med deg nå! En treat i hverdagen er ofte smart å gjør om det føles litt labert 🙂
      Det som motiverer meg har jeg ikke ofte tenkt så veldig mye på. Men når jg får det spørsmålet så er ikke svaret så veldig vanskelig. Jeg elsker først og fremst å trene, og de endorfinene etterpå gjør meg så glaaaaad, jeg får et skikkelig overskudd og smiler og er glad det meste av tiden! I tillegg til den næringsrike maten jeg får i meg føles godt 🙂 måten jeg lever på nå liker jeg veldig godt! Jeg må si du er en stor inspirasjonskilde for meg med et så godt forhold til det meste!
      Kos deg med godteriet, det er vell fortjent på en dag som dette 🙂
      God klem <3

    26. Motivasjon for meg er helt klart følelsen under og etter trening. det er ALLTID dørstokkmila som er verst! å kunne tøye godt ut etter en økt, og kjenne på seg selv at man har utfordret kroppen hjelper på til å vite at man er lengre fremme enn det man var før akkurat denne økten.
      – dårlig søvn en natt betyr kanonsøvn den neste! du er nok superuthvilt imorgen:)

    27. Det som motiverer meg til å leve sunt 80% av tiden, er å føle at kroppen fungerer! Etter år med spisefortyrrelser, er balansegangen mellom sunt og usunt veldig viktig; like viktig som å spise sunt og trene regelmessigt, er det å faktisk klare å unne seg godteri eller en dag på sofaen, uten å få dålig samvittighet! Som du skriver, er denne balansegangen uhyrig viktig! Men ved å leve “usunt” mer enn sunt, går det bare utover humøret og overskuddet mitt! Så ja; å føle at kropp og hode endelig fungerer igjen, å leve- DET er motivasjonen min 🙂
      Og selvfølgelig er slike innlegg som dette fra deg, også en fin motivasjon til å fortsetje denne balansegangen! Håper alt går bra med deg, ønsker deg en fin kveld!

    28. Det som motiverer meg er tanken på at jeg alltid vet at jeg kan presse meg helt til jeg faller død om. Høres brutalt ut, men når jeg blir sliten eller er umotivert så tenker jeg”du dør jo ikke av det”, og da vet jeg at jeg kommer meg gjennom det. I tillegg er følelsen etter en treningsøkt så utrolig deilig at bare den er motivasjon for å trene!
      Må også legge til at jeg håper det går bra med både deg og moren din. Sender varme tanker<3

    29. Jeg har gått i klassen til den eldste broren din på ungdomsskolen og barneskolen, og ønsker familien din alt godt!!
      Mye av det du skriver her på bloggen går jeg å tenker på i flere dager, bare fordi du har en helt fantastisk tankegang som er det jeg jobber mest mot. Jeg sitter å smiler for meg selv når jeg leser på denne bloggen for det du skriver er så motiverende. Du har skjønt det med balansegangen og du fortjener den posen med smågodt:)
      Håper alt går bra med deg og dine! Varme hilsener her fra holebygda:)

    30. Det som motiverer meg til trening og en sunn livsstil er slagordet på Nike T-skjorten min: “Just do It”, følelsen jeg får i kroppen etter jeg har trent og gitt kroppen det den har behov for (noen ganger er det sjokolade), smaken av sjokolade og bloggen din som gir masse inspirasjon til hvordan man kan gjøre mindre sunne fristelser litt mer sunne! 🙂 Kos deg med godteposen med verdens beste samvittighet!

    31. Kjære vakre Kristine! Jeg tenker masse på deg og familien. Håper virkelig det går bedre snart. Og JA, du fortjener den godteposen så inderlig! Balansegang er viktig.
      Jeg sliter med depresjon og spiseforstyrrelser, og dagene er så tunge at jeg helst ikke vil stå opp av sengen en gang. Å våkne er for meg en prøvelse. Om jeg klarer å gjøre bare EN ting en dag, så er det faktisk bra til å være meg. Så det som motiverer meg er hunden min! Hun må jo ha kjærlighet, omtanke og turer. Uten henne hadde jeg ikke vært der jeg er i dag! Ha en så fin kveld som du klarer <3

    32. Du motiverer meg faktisk. jeg synes du er et godt forbilde med gode holdininger. av og til sitter jeg igjen etter å ha lest et innlegg og tenker at jeg skulle ønske jeg var like som deg =)

    33. Jeg ble diagnosert med spiseforstyrrelser for en stund siden, og jeg er i mine beste ungdomssår. Eller, det som SKULLE ha vært mine beste ungdomssår. Det nærmer seg klassetur med klassen, fotballtur til Spania, og jul med familien. Det er nok motivasjonen min til å fortsette, og det at jeg skal stå sterkt hele tiden pga jeg vil være et godt forbilde for lillebroren min. Og med all den inspirasjonen jeg får av deg om trening og kosthold, gleder jeg meg enda mer til jeg blir atten og skal stå på mine egne bein, uten å tro at det skal bli like grått og kjedelig i matveien som det er nå.

    34. Motivasjonen min kommer om regel innenfra, og er som regel knyttet utelukkende til å konkurrere med meg selv. Dessuten har jeg en liten jævel i meg som forteller meg at det andre sier at jeg ikke kan gjøre – jo, det skal jeg fillern meg gjøre! Jeg klarer ikke helt å sette ord på hva det er der inne som motiverer, men hvis jeg først har bestemt meg for noe, så gjør jeg det. Hvis jeg ikke klarer å gjennomføre vil det si at det i utgangspunktet ikke kan ha vært så viktig for meg.
      Kos deg med godteposen, snuppa 🙂

    35. Uff, eg har ikkje fått med meg, kva har skjedd? Uansett, sender deg varme klemmer! Eg kunen ikkje vert meir enig med deg. Ofte må vi ta oss jsløv i nakken, dra oss på trening og motivere oss for å ete sunt, men sånne flinkisar som deg kan heilt fint skeie ut på ein onsdag. Veit du, eg skal gjere det samme. Tar treningsfri og skal unne meg noe godt i dag 🙂
      Oh, det som motiverer meg til å ha ein sunn livsstil, lage sunn mat og kommemeg på trening er totalopplevelsen. Energi, overskot, treningsglede, ein sunn kropp, ein kropp som blir sterkare, glød..ja, u name it. Den hærlege følelsen når du sit i garderoben etter ei hard økt eller runners high på løpetur. Eg kunne ikkje levd uten trening og stort sett grå det veldig fint å motivere seg. I dag har eg mest lyst å springe på fjellet, men tar treningsfri for å restituere kroppen, det må til!
      Kos deg i kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg