TORSDAGSPUMP


Dagens lunsj og før treningsmåltid ble en salig blanding av mye rart som var i kjøleskapet.
Man tar hva man har.
Jeg tar alltid vare på rester, mat skal ikke kastes!
Dager hvor jeg ikke har lyst eller tid til å lage mat, blir det en god resttallerken.


Tilipia fisk, salat av gul paprika, purre og tomat, røde bønner, cottage cheese, ketchup søtet med stevia, avokado og byggris.
Proteiner, sunt fett og grove karbohydrater.
Da er kroppen fylt med energi til en god treningsøkt.
Det skal sies at etter at jeg hadde tatt bilde tok jeg gaffelen og rørte alt sammen til et realt lapskaus kaos! Det så ikke særlig delikat ut, men smakte godt gjorde det.


Byggris (boil in bag fra Møllerens) er blitt en stor favoritt.
Jeg synes ris smaker fryktelig kjedelig. Byggris har en mye bedre smak.
I tillegg pleier jeg gjerne å koke den i buljong eller ha krydder og / eller finhakket chili og hvitløk i kokevannet.


Nå er det en stund siden jeg har harry-flexet for dere.
Føler meg liten, men det går fremover.
Sakte men sikkert.
Da forstår du nok at jeg trente armer i dag.
Ukens morsomste økt!


Dagens økt så slik ut:
– Triceps pushdown
3 sett * 8 -10 repetisjoner
supersett med
– Bicepscurl med stang
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Fransk press
4 sett * 8 -12 repetisjoner
supersett med
– Sittende hammercurl med manualer
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Dips på benk
15 + 5x (myo-reps)


Etter trening nøt jeg denne herligheten.
Speltlomper smurt med kesam, toppet med banan i skiver og instant kakao pulver søtet med stevia (dette).
Så enkelt og så utrolig godt.
Å fylle på med karbohydrater og proteiner etter trening er viktig for musklenes restitusjon og gjenoppbygging.

Håper du har hatt en super duper torsdag så langt.
God kveld videre :grin:

Kristine

31 kommentarer

Siste innlegg