SULTEN


I dag er jeg lille larven aldri mett!
Sulten gnager som bare det, noe jeg i grunn synes er litt merkelig i og med at jeg fortiden spiser på overskudd og store mengder mat.
Jaja, da er det bare å spise i vei og gi kroppen det den vil ha.
Etter å ha spist opp min egen matpakke og kjøpt meg mer mat, var jeg fortsatt ikke sulten.
Da forsvant matpakken til PØ i tillegg.
Jeg synes litt synd på han stakkars.
Han som aldri har med seg matpakke og den ene dagen han faktisk har det, presterer jeg å spise den opp!


Slik ser det altså ut når jeg skal spise sushi.
PØ tok noen fine bilder av meg når jeg iherdig prøvde å bruke pinnene.
Som du skjønner, kan jeg ikke bruke de.
Jeg gav opp og brukte hendene isteden :grin:
Enkelt og greit.


Mens PØ lager middag har jeg vært heldig å få forrett.
Tempura Maki fra Bambus Sushi.
Jeg føler det er vel fortjent akkurat nå.


Dagens treningsøkt ble en dårlig benøkt.
Energien var heller ikke på plass i dag.
Jeg tok et par øvelser med lette vekter og flere repetisjoner.
Kort og godt.
– Leg ex
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Ettbens benpress
3 sett * 12 repetisjoner
– Utfall
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Kick back i kabel
3 sett * 12 -15 repetisjoner


I skrivende stund er PØ i gang med middagen.
Jeg er dermed kommet til forrett nummer to med en mage som fortsatt skriker etter mat.
Speltlompe med brunost, sukkerfritt jordbærsyltetøy og banan, og noen riskaker.
Magiske speltlomper.

Jeg skal nyte resten av kvelden mens jeg blir skjemmet bort av min herlige kjæreste.
Ha en riktig god onsdag videre :grin:

Kristine

19 kommentarer
    1. Men serriøst: muskler veier mer enn fett. Det vet vel de fleste, og det e det jeg mener. Kanskje det er derfor jeg ikke synes du har gått opp noe… Og selv skjønner jeg jo at du spiser mer enn to måltider, men hvilket inntrykk gir du 12- åringer ved å bare vise to måltider og kanskje litt søt mat laget med sukrin?! Er sukker, litt fastfood og lignende tabu nå? Det er det signalet bloggere som deg sender ut… Når er det lov å skeie litt ut i ukedagene. Og når man skal skeie ut med kake, hvorfor ikke ta i litt sukker. No big difference. Mat må ikke være sunn 24/7. Stakkar dem som tror at alt er tabu i ungdommen og kanskje ødelegger sin beste tid i livet på sunnheten selv… Vis andre sider avdeg enn bare sunnhet. Da ser folk andre sider ved deg, og da sender du ut andre signaler til yngre.

    2. “MIRA”:
      Om du vil være bedreviten på meg og mitt liv skal du gjerne få være det. I og med at jeg bare spiser to måltider, mener du at jeg kaster all maten jeg legger ut her og på instagram? Jaja, kos deg i andres liv 🙂

    3. Tror jeg når jeg ser det! Du spiser to måltider om dagen. Du kan umulig legge på deg av det. Du er fortsatt nokså tynn. Kan godt være musklene som gjør deg tynnere, men det er min mening. Kan godt hende du er sunn og hele pakka spør du meg og har tante rød regelmessig….. Men når du hører så mye om folk i lignende situasjon, må man begynne å lure på hvor sunne folk er med masse trening og tilsynelatende lite kroppsfett…

    4. “MIRA”:
      Du sårer ikke meg. Jeg er mer harhudet enn å så 🙂
      Da har du ingen innsikit i hva jeg spiser. Haha… Jeg har ligget på nærmere 3000 kalorier for å klare å gå opp i vekt. Hvordan tror du ellers jeg har klart å gå opp 8 kilo i løpet av 5 måneder?

    5. Tina:
      Vi har nok alle slike dager.
      Nå har jeg vært sånn hele uken, fortsatt skrubbsulten. Men da er det bare å nyte godt med mat 😉

    6. Heisann! Hvor har du kjøpt singlettene med skrifttrykk på? De er så kule 😀

    7. Sånne dager har jeg hele tiden! Det er bra vi er glade i sunn mat, ellers kunne det gått skeis, haha!

    8. Hahaha kjenner så altfor godt til dette.
      Jeg har også dager da jeg aldri blir mett. Som regel rundt “den tiden” i måneden, hihi.
      Da er det – som du sier – bare å gi kroppen det den vil ha!
      Kos deg videre i kveld!

    9. Lille larve aldri mett 😉 Det var favoritt boken min da jeg var liten , haha <3
      Dere får kose dere med maten!
      Ha en fin dag videre!!!

    10. God å sjå en sunn, frisk og nydelig jente SPISE sånne mengder 🙂 Da kan ihvertfall en annen en holde mote opp litt lengre 😛 (har ofte sånne aldri-mett dager) heehe ! Fortsatt fiiin kveld 🙂

    11. forbrenningen går jo opp da, når du spiser mer 🙂 pluss at du har godt av litt mer fett på kroppen, helt erlig. Vet at det kanskje sårer, men jeg tenker på helsa di… Skjønner ikke om du kan ha regelmessig mensen engang. Jeg mista min for ett år siden, og ser at du ikke spiser stort. ingen frukost. diger lunsj. middag, og litt dessert eller mat etter trening. ikke mye……..

    12. Sukk, vi er TO med den matløsta i dag :p Frukt med meg overalt, kaffe, vannflaska, tyggis, dent – u name it. Spist en ekstra pakke grønnsaker og mirakelnudler, selv om jeg nettopp spiste mitt forrige måltid. Nå står weber sine små ostekaker å kjøler seg ned, mens torsken er i ovn :p hahaah, one of those days!;) Kos deg, fine du <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg