SNACKS

Hei hei,
og riktig god lørdag :grin:
Jeg titter bare innom for å ønske dere en herlig lørdag og gi dere et lite snacks tips som jeg sitter og spiser akkurat nå.


At jeg er veldig glad i nøttesmør, vet dere fra før.
En av mine favorittsnacks er frukt sammen med peanøttsmør.
Spesielt godt likt er bananskiver med peanøttsmør.
Ha gjerne over et dryss kanel også, det gir en ekstra god smak.
Både banan og peanøttsmør er super mat.
Sunt og kjempe godt.


Dagens treningsøkt ble en rask økt på skuldre og core.
– 5 minutter gange på møllen
– Skulderpress med hantler
4 sett * 6 -8 repetisjoner
– Liggende sidehev
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Fronthev
10 +4x (myo-reps)
– Hengende benhev
3 sett * 12 -15repetisjoner
supersett med
– Situps på BOSU-ball med vekt på brystet
3 sett * 12 repetisjoner
– Planken
2 sett * 90 sekunder


Nå får jeg komme meg i dusjen.
I kveld skal jeg og PØ ut og spise indisk med noen venner.
God mat og godt selskap.
Dette blir en bra lørdag :grin:
Kos deg.

Kristine

17 kommentarer

Siste innlegg