LAZY


Finnes det noe bedre enn en lat og koselig morgen på en søndag?
Jeg har sovet lenge. Så godt det var å få noen timer ekstra gpå gøyet.
Nå er lysene tent, godteskålen er funnet frem og kaffen er klar.
Det lukter presskannekaffe i hele stuen.
Ved siden av meg har jeg min kjære PØ og våre to skjønne puser.
Akkurat nå føles det som om livet ikke blir stort bedre :grin:

Etterpå blir det en god og avslappende gåtur ute.
Jeg kjenner at kroppen trenger en aktiv hviledag i dag.
Frisk luft, natur og litt rørelse på en ellers lat søndag, gjør godt for både kropp og sjel.
Også blir det helt klart en bakerunde.
Jeg er veldig bakeklar nå. Jeg holder dere oppdatert.


Nyte og sett pris på de små, magiske øyeblikkene i løpet av en dag.
Alt i alt er det jo disse som tilslutt utgjør livet.
Ha en riktig god søndag.

Kristine

17 kommentarer

Siste innlegg