PAKKE

Jeg fortalte dere på mandag at jeg hadde gjort en bestilling hos MyRevolution.
Allerede i dag fikk jeg pakken min :mrgreen:
Det gikk fort!
At MyRevolution hadde rask levering, det visste jeg jo, jeg har brukt deres produkter i mange år, men jeg hadde ikke forventet at det gikk så fort med tanke på at det var påske.


Dagens pakkeglede:
Mocca-Protein
Dere har hørt det får, ingen over ingen ved siden!
Min favoritt gjennom mange år.
Sukrin+
Jeg synes sukrin+ har mindre av den kjølige smaken man får fra den vanlige sukrinen.
Norwegian fish oil
Er det et kosttilskudd alle burde ta, er det et godt omega3 tilskudd.
FortiFx proteinbar
I smakene peanut butter cup og chocolate.
High Protein bar
I smakene coconut og hazelnut.
Muscle Brownie
Jupp, jeg er glad i proteinbarer!
Rumble Roller
En massasjerulle for egenbehandling av triggerpunkter og smerter.
Den gir også bedre restitusjon av muskulaturen.


Alt nytt må prøves.
Jeg hadde ikke smakt denne proteinbaren før.


Et bilde sier mer enn tusen ord.
Trenger jeg egentlig å si noe?
NAM!
Dette er en av de beste proteinbarene jeg har smakt.  
Det spørs om jeg ikke må prøve peanøtt versjonen etterpå.


Dagens middag ble ovnsbakt kylling med grønnsaker og halvveis hjemmelaget hvitløksbrød.
Kyllingen smurte jeg inn med sitronsaft og krydret med hvitløk, pepper og salt.
Inn i ovnen på 180 grader til steketermometeret viser 60 grader, det tar ca 40 minutter.
La kyllingen hvile i 5 minutter.
Jeg hadde gulrøtter og løk i ovnen på samme bakplate sammen med kyllingen.
Skjær gulrøtter i skiver og legg på en bakplaten. Press over saften av en halv sitron og finhakket hvitløk.
Del rødløk i båter og legg på samme bakplate.
Grønnsakene stekes like lenge som kyllingen.
Til hvitløksbrødet bruke jeg et par skiver brød som jeg smurte med hvitløksdressing laget av kesam, et par spiseskjeer med kokosolje, masse deilig, finhakket hvitløk og timian.
Mens kyllingen hviler steker du brødskivene i 5 minutter på grill-element i ovnen.


Jeg serverte med frisk salat.
Middagen var veldig god, men jeg ble spesielt begeistret over gulrøttene.
Ovnsbakte gulrøtter med sitron og hvitløk, det var godt.
Så godt at jeg knasket opp alt sammen.
En kilo gulrøtter i min mage. Jeg laget nemlig ekstra mye slik at jeg skulle ha til matpakke i morgen.


Nå ligger Mildred så søtt ved siden av meg.
Hun koser seg som bare det.
Etter å ha vært borte fra pusene i fire dager, var det kjempe godt å komme hjem igjen.
Jeg må ta igjen fire dagers kos, så det blir ekstra mye kosetid de neste dagene :grin:
I dag blir det nok bare en gåtur ute i solskinnet.
Jeg har ikke vært på trening enda og kjenner at kroppen ønsker seg en rolig økt.
Det får bli etter at gulrotmagen har fått hvilt seg litt.
Ha en super onsdag.

Kristine

33 kommentarer

Siste innlegg