DAGEN

Jeg har ikke mer batteri på pc’en. Dermed blir det mitt første innlegg gjort via mobilen.
Da jeg dro på besøk til familien på lørdag, klarte jeg å glemme pc-laderen hjemme. Strømmen holdt overaskende lenge, helt til tirsdag.
Jeg skal tilbake til eget hus etter jobb i kveld. I morgen er jeg tilbake med kamera og pc  :grin:
Her kommer dagens mobilbilder.


Jeg smiler hver morgen når jeg ser disse flotte blomstene som jeg fikk av skjønne Karin på lørdag.
Som dere kanskje har fått med dere har jeg sakt opp min jobb på Elixia. Karin og jeg hadde vår siste vakt sammen i helgen og jeg fikk sjokolade og blomster som avskjedspresang.


Kosestund i formiddag med Style, sjokoladefamilien og pepsi max.
Ren luksus på en torsdag.


Dagens lunsj ble kyllinglår med grønnsaker og kremet tomatsaus.
Kyllinglåret er marinert av min kjære mor. En sweet chili variant med honning, hvitløk og sterk chili saus. Utrolig godt.
Kokt brokkoli, blomkål og gulrøtter sammen med salat av hjertesalat, ruccola og cherrytomat.
Tomatsausen består av hakkede tomater, limesaft, finhakket hvitløk, chili og seterrømme.


Nakken kommer seg.
En til to ganger om dagen à 35 minutter går jeg rundt med strøminnpulser.
Det kommer seg for hver dag.
I dag var jeg faktisk så bra at jeg bestemte meg for å ta en treningsøkt på rygg. Det er to uker siden sist!


Selv om bussturen fra familien til jobben ikke tar mer enn en time, hadde jeg med meg en liten niste.
Post-workout snacks på bussen ble proteinkaffe (30 g mocca-protein blandet med kaffe), et Pink Lady eple og en håndfull nøtter).


Så rød og fin er jeg etter endt treningsøkt.
Det ble en løpetur og en lett styrkeøkt.
– Totalt 45 minutter på møllen
5 minutter gange som oppvarming
35 minutter løping på hastighet mellom 11 -12 km/t
5 minutter gange som nedtrapping
– Nedtrekk med smalt grep
4 sett * 10 -12 repetisjoner
– T-bar roing
4 sett * 12 -15 repetisjoner
– Lats roing
3 sett * 12 -15 repetisjoner
– Face pull
3 sett * 15 -16 repetisjoner


Nå sitter jeg med matboksen min og begynner på jobb hvert øyeblikk.
Salat av hjertesalat, cherrytomat og løk, med en pakke skinke, fullkornspasta og 3 kokte egg.
Et eple til dessert.
Enkelt og godt.

Håper du har hatt en super torsdag :grin:
God kveld.

Kristine

18 kommentarer

Siste innlegg