SKINN MED


Her på Østlandet skinner solen helt fantastisk i dag.
Det er faktisk så god temperatur at jeg har tatt på meg shorts.
Håpe det er slik for dere alle, uansett hvor du holder til.
Sol, lørdag og godt humør er en uslåelig kombinasjon.


Jeg laget pannekaker til frokost.
Kanelpannekaker servert med kesam, plommer, kiwi, eple og varme jordbær.
Jeg har vært så nerd at jeg skar ut frukten i figurer :razz:
Små barn, små gleder. Større barn (aka meg), større gleder.
Jeg har litt overflod av energi og kreativitet for tiden. Det kommer til syne under matlaging, jeg prøver mye nytt, og i stuen, PØ synes jeg har pratet konstant den siste uken.  

Kanelpannekaker

2 egg
2 ss havregryn
2 ss proteinpulver, jeg brukte jordbær
1/2 most banan
1 ts kanel
1 ts sukrin+
2 ss melk

Bland alt sammen og la røren svelle et par minutter.
Stek på middels varme i kokosolje.
Enkelt og greit.
Server med hva du enn måtte ønske.


Nå er det på tide å komme seg en tur på trening.
Det blir gjennomgang av cardio energy, i morgen skal jeg fremføre produktet mitt.
Jeg er utrolig nervøst. Egentlig er jeg en veldig sjenert sjel av meg. Å skulle stå foran andre å ha alles øyne på meg, ja det blir skummelt! Samtidig gleder jeg meg. Vi har nok alle godt av å komme litt ut av vår egen komfortsone av og til, og det kan jeg trygt si at jeg vil gjøre i morgen. Hey, det går nok kjempe bra. Fingrende er krysset!
Etterpå skal jeg og PØ sette oss på en kafe, nyte lunsj og solskinn.

Ha en riktig strålende lørdag :grin:
Smil og skinn om kapp med solen.

Kristine

19 kommentarer
    1. Lena:
      Når du steker på høy varme kan fettet du steker i omdannes til transfetter, dette skjer ikke med kokosoljen 🙂

    2. Det heter “små barn, store gleder” 😉
      Nettopp fordi at små barn kan finne store gleder av små ting!
      Ha en flott dag 🙂

    3. Disse pannekakene ble frokost/lunsj for meg i dag.. kjempegode!
      Du er en sann og sunn hverdagsinspirasjon.. og din 30 dagers-challenge?! I am in!!!

    4. Må si æ missunne dåkker på østanlde litt med det fine være, strålanes fint her også for å være nord da 🙂 Sola skinn men langt ifra shorts vær 😉

    5. Kjære deg, jeg elsker bloggen din, og synest du virker utrolig god! Men samtidig synest jeg du ser skremmende “muskler-men-mager” ut, og håper virkelig du har det like bra som det du gir uttrykk for <3

    6. Hei Kristine! Du er virkelig en inspirasjonskilde! Lurte på kvifor du bruker kokosolje i matlaging? Har hørt det er enda meir transfett der enn i palmeolje? Hadde vore supert om du kunne skrive litt om næringsinnhold og kvifor det er bedre enn feks rapsolje osv:-)

    7. jeg ser deg ofte i sandvika. har ikke turt å si hei til deg enda men jeg vil si at du er en veldig god person. du smiler alltid og jeg finner masse inspirasjon i bloggen din. skulle gjerne likt å ha en venn som deg. tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg