AGENDAEN

Riktig god (sen) morgen og god første mai, arbeiderenes dag.
Jeg benyttet anledningen til å sove et par timer ekstra i dag.
På dagens agenda står det ikke stort.
Lese, slappe av og hygge med PØ, en perfekt frionsdag i mine øyne.


Jeg er alene et par timer mens PØ på jobber. Da skal jeg nyte stillheten med en god bokhaug.
– Raw food kjøkken, av Anna Maria Clemet.
– Matrevolusjonen, av  Andreas Eenfeldt.
– Bedre uten brød, av Allan Lutz.
– Treningssuksess, av Björn Ferry og Cathrine Schück.

Å tilegne seg mer kunnskap om helse, livsstil og vår egne kropper er noe vi alle har godt av.
Oppskriften på et langt og lykkelig liv er ofte synonymt med en god helse, da både fysisk og psykisk.
Hva vi spiser, aktivitetsnivået vårt og hvordan vi tenker har enorm betydning for helsen.
Jeg vil i hvert fall leve et godt liv med glade tanker og et sunn kropp. Å lære mer om dette synes jeg er veldig interessant.


En god proteinkaffe følger mer.
Jeg blandet 30 g mocca-protein med 0,5 dl vann i et glass. Deretter hadde jeg i 1 stor ss med instant coffee, helte over varmt vann og rørte rundt.
Vil du i tillegg ha skummet melk på toppen som jeg har her varmer du 1 dl melk (jeg brukte mandelmelk) enten i mikroen eller i en kjele til det ryker. Pisk det opp med en melkeskummer eller en håndvisp og hell over kaffen.
Server og nyt.  


I tillegg har jeg tørket mango, raw coco-roons og hjemmelaget rå fruktnøtt sjokolade.
Nå blir jeg sittende i sofaen et par timer.
Gode bøker og noe godt å spise. Herlig!

Jeg vil forresten tipse om at MyRevolution har 20 % på en rekke produkter og fri frakt over 500,-.
For eksempel Mocca-protein som jeg har brukt hver dag i mange år, får du avslag på i dag.
Da lønner det seg å slå til.

Ha en fin dag.
Nyt fridagen :razz:

Kristine  

16 kommentarer

Siste innlegg