DAGENS


Dagens nye plagg:
Denne jakken fra SheInside.
Som nevnt tidligere, nettbutikken SheInside har mye rart men jeg finner stadig noen skatter der.

Dagens trening:
I dag ble det ben :twisted:
Jeg hadde jo planer om å trene ben i går, men da jeg kom på gymmet merket jeg fort at det ikke var dagen for en benøkt. Når jeg skal trene ben trenger jeg en ekstra dose energi. Dermed ble det rygg og bryst i går og ben i dag.
– 10 minutters gange på møllen
– Hacklift
4 sett * 7 -8 repetisjoner
– Leg ex
4 sett * 6 -8 repetisjoner
– Gående utfall
3 sett * 6 -8 repetisjoner
– Amerikansk markløft
4 sett * 10 -12 repetisjoner


Dagens søte:
En proteinbar, High Proteinbar med hasselnøttsmak.
Det er første gangen jeg har smak denne, baren var absolutt god med denne fra FortiFX er fortsatt en soleklar favoritt.


Dagens middag:
Ovnsbakt laks med spinat.
Smør en ildfast form med smør eller olje. Legg på en pakke spinat, hakket rødløk og finhakket hvitløk. Legg over laksebiter. Topp med revet sitronskall, salt og pepper. Bak i ovnen på 200 grader i 20 minutter.
Server med ønsket tilbehør.
Her ble det masse grønt, rømme og kokte egg.
En god og enkel middag som både jeg og PØ likte godt.


Dagens pusekos:
Ingen dag er komplett uten masse, masse kos.
Vi får ikke nok pusekos!


Dagens pakke:
En ny runde mocca-protein og BCAA.
Jeg bruker mocca-protein hver dag i kaffen min, en daglig proteinkaffe er et must!
BCAA blander jeg sammen med Olimps Kreatin og tar dette sammen før trening.

Dagens ord:
Ta deg rolig tid til å være lykkelig. Tiden er ingen motorvei mellom vuggen og graven, men plass til å parkere i solen.
Phil Bosmans


Kristine ♥

19 kommentarer

Siste innlegg