I DAG


Jeg er ikke helt tipp topp for tiden.
Mye å tenke på, litt lei og kjei.
Livet er en berg og dalbane.
Jeg tror riktignok at alt skjer for en grunn. Jeg lærer hver dag.
Vanskelige situasjoner gjør kanskje at man føler at man blir satt litt tilbake. Likevel vokser man seg sterkere i det lange løp.
Jeg kommer sterkere tilbake  :cool: bare vent!

Treningen har også blitt satt til side.
Jeg har rett og slett ikke følt for det.
Mandag ble det hviledag.
Tirsdag ble det en kort og lett økt på rygg.
I går ble det nok en hvile dag og i dag ble det en 30 minutters gåtur.


Jeg fikk jammen en pakke i dag også.
Det passer perfekt, i og med at humøret ikke er helt på topp.
Å få pakker får alltid frem et stort smil. Lykke kan tydeligvis kjøpes ;-)
Nok en pakke fra SheInside.
Varm og deilig svart genser
Det er denne jeg har på meg på bildet over.
Stripede bukser
Striper er hett i vår, disse koster 140 kr og sitter som et skudd.
Cardigan
Nok en deilig cardigan som jeg skal pakke meg inn i på lyse sommernetter.  


Dagens middag, som akkurat er spist, ble så enkelt som det får blitt. En pakke salmalaks, agurk i staver, et par salatblader, en avokado, wasabi og soya saus.
Jeg savnet syltet ingefær som jeg faktisk glemte igjen på butikken etter å ha betalt! Sashimi blir ikke helt det samme uten.  


Noen ganger er det enkleste virkelig det beste.
En sunn og kjempe god middag på et minutt. Ingen tillaging, kun oppskjæring.
Dessverre er det ikke den rimeligste middagen.


En ting har skikkelig dilla på for tiden er sjokoladekakedeig.
Jeg kan spise en opp en bolle, for så å lage en til, og en til. Jeg blir aldri lei!
3 ss kakemiks (kan byttes ut med mandelmel og sukrin), 2 ss kakaopulver, 1 ss kokosolje (kan droppes), 4 dråper steiva sjokolade, 1 ss yacon sirup (kan byttes ut med sukrin), en liten klype salt og litt vann, ca 0,5 dl til en passe konsistens.
Det smaker nesten som brownies deig.
Mmmm…


De fleste av ingrediensene mine bestiller jeg hos MyRevolution.
I dag til og med lørdag har de minus 20 % på alle varer og fri frakt på ordre over 500,-.
Jeg har i hvert fall slått til med min favoritt MyoProtein og verdens beste proteinbarer.
Penger spart er penger tjent, tenker studenten i meg.

Nå skal jeg lage kake til morgendagen.
Håper dere alle får en fantastisk feiring :grin:
Ha en herlig kveld og en flott 17 mai.

Kristine

19 kommentarer

Siste innlegg