HEY MANDAG

Hurra!
Mandagen er her.
Herlig, herlig :mrgreen:
Jeg er veldig klar for å sette i gang med en ny uke etter helgens latskap.
Det er siste uken med fult eksamenskjør for min del.
Jeg vet flere av dere er midt oppi eksamensperioden. Lykke til, det nærmer seg sommerferie.

Dette er treningsplanen for uke 23.
Jeg har en lang skolehelg foran meg med latterlige lange dager, derfor blir det hvile hele helgen. 
Vi har skole fra kl 08.00 om morgen til 21.00 på kvelden fredag, lørdag og søndag! Og 3 eksamener.
Phu, jeg kjenner jeg små gruer meg.
Det er godt jeg synes det er spennende. Lange skoledager går med en gang mye bedre når temaet er fengende.
*jeg vrir tankene inn på den positive kanalen*
Dette blir en bra uke!
Hei og hå, stå på sprekinger.

Kristine

18 kommentarer
    1. Linda Marie Stuhaug:
      Jeg har tatt kostholdsrådgiver og personlig trener i helgene, slik at jeg får jobbet mest mulig i ukedagene 🙂

    2. Lena Ludvigsen:
      Jeg har valgt å ta helgeskole slik at jeg kan jobbe i ukedagene.
      Jeg har tatt kostholdsrådiger og personlig trener 🙂

    3. Gunnhild:
      Takk for det Gunnhild 🙂 Håper uken din også blir fantastisk flotte deg.
      Man må jo bare gjøre det beste ut av det 🙂

    4. Camilla:
      Jeg er helt enig. Synes det er bedre å legge inn fridager enn å pushe på trening når man egentlig ikke har tid. Mye bedre å heller legge inn en treningsdagen, enn å måtte ta vekk en og føle at man feiler.
      Ha en god tirsdag 🙂

    5. Deilig å ha noen fridager, greit å planlegge at man skal ha fri enn å stress rundt og føle man MÅ trene etter en lang dag, hvis man plutserlig har masse energi, kan man jo overraske seg selv med en god økt 🙂
      Ha en super uke 😀

    6. Litt av noen helger du har, men ser ut som du har den rette innstilligen:D
      Ha en kjempefin uke, Kristine! Du inspirerer meg hver eneste dag:)

    7. Kristine er snart personlig trener etter hva jev har skkønt via instahram. Hun tar dey som helgeskole 🙂
      God uke til deg også :-):-)

    8. Håper du får en aldeles strålende uke! 🙂 Forresten, hadde vært veldig interessant om du skrev et innlegg om powerwalk, da jeg har googlet dette, men fortsatt ikke skjønner helt hva det går ut på!

    9. Oi! Det var en veldig lang skoledag, men heldigvis så er det snart ferie da 🙂 ha en fin mandag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg