BURGERPLATE

For et herlig vær.
Jeg sender dere alle et stort og varmt solskinnssmil :mrgreen:
Her har det vært 23 deilige varmegrader og stort sett strålende sol.
Solen er min beste venn. Jeg er et bedre menneske på sommerstid enn på vinteren. Varme og solstråler gjør at humøret, energien og konsentrasjonen er langt bedre.
Tidligere i dag tok jeg med meg eksamensmaterialet og satte meg ut et par timer.
En protein-iskaffe fulgte også med.
Den laget jeg av 20 g mocca-protein som jeg blandet med 1 dl vann i et glass. Deretter hadde jeg over 1 sterk espresso, 1 dl melk og masse isbiter.
Godt og forfriskende i varmen.  


Dagens middag ble en annerledes burgertallerken.
Eller, kanskje jeg skal kalle det et burgertårn?
Godt ble det i hvert fall.
Søtpotetmos, grønnsaker og biff.


Søtpoteten laget jeg av å dele søtpoteter i to og koke dem i 20 minutte. Deretter tok jeg av skalle og moste dem med kokosolje og finhakket hvitløk.
Biffen, entrecote fra FirstPrice, krydret jeg med salt og pepper og stekte i litt meierismør på sterk varme et minutts tid på hver side.
Så er det bare å stable i vei.
Jeg hadde søtpotetmos, hjertesalat, gul paprika, biff, tomat, biff, gul paprika, rødløk, søtpotetmos og frisk basilikum.
Du kan selvfølgelig servere det ved siden av hverandre, jeg synes bare det var en morsom måte å spise på. Vi spiser trås alt også med øyene.


Nå sitter jeg her og knasker på denne lille lekre saken.
Det enkleste er ofte det beste, dere!
Pære med rå mandelsmør, kakaonibs og gojibær.
Planen er å komme meg på trening hver øyeblikk.
Det er mandag, ukens første dag og jeg har allerede lyst til å bryte treningsplanen min! Haha… Jeg ler høyt av meg selv. Motivasjonen for styrketrening er totalt forsvunnet. Jeg har mye mer lyst til å ta en god løpetur i skogen. Men i dag skal jeg ta meg en tur på Elixia :cool: Jeg må løfte litt skrot også. Kan ikke risikere å miste noe kroppsmasse!  
Da blir det en kjapp og grei økt med knebøy, leg ex, utfall, benkpress og sidehev.

Håper du har hatt en herlig ukestart.
Riktig god mandag videre.

Kristine 

23 kommentarer

Siste innlegg