SPORTY MORGEN

Denne frøkna spratt opp før klokken var seks i morges :grin:
Jeg skulle få inn en intervalløkt før eksamen og tretten timers skoledag.
Det var ordentlig deilig å kicke kroppen i gang.
Jeg kan virkelig si at kroppen våknet.


Trøtt morgen ansikt fem om morgenen!

Det ble en kort og god HIIT-økt.
– 10 minutter gange på møllen som oppvarming
– 20 sekunder spurt + 10 sekunder hvile, gjentas 5 ganger.
– 1 minutt pause
20 sekunder spurt + 10 sekunder hvile, gjentas 5 ganger.
– 5 minutter gange som nedtrapping


Med en lang dag har jeg pakket med masse matpakker.
Uten mat og drikke, duger helten ikke.
For at konsentrasjonen og humøret skal være på topp, må jeg ha næringsrik mat jevnlig.
En av dagens matpakker består av en god håndfull spinat, en tomat, en stor avokado, en pakke røkelaks, en håndfull valnøtter, en dæsj kokosolje og saften fra en halv sitron.
Det tok meg ikke mange minuttene og stelle i stand denne herligheten. Smaker godt gjør det også.

Jeg befinner meg på skolen hele helgen.
Spennende og lærerike dager venter.
Ha en fantastisk helg :mrgreen:
Nyt den til det fulle.

Kristine

12 kommentarer

Siste innlegg