SOLSKINNSMORGEN


God morgen skjønninger.
Er det ikke herlig at solen skinner?
Hadde hver dag hatt solskinn er jeg sikker på at verden hadde vært et bedre sted!
I dag er jeg i ekstra godt humør.
Ikke bare skinner solen. I tilegg har jeg fått en ny pakke fra SheInside og om tolv timer er jeg ferdig med alle eksamener for i år :grin: 
Pakken fra SheInsde inneholdt denne shortsen og denne t-skjorten.
Med nytt antrekk kan jeg komme ekstra fornøyd til eksamen.


Nå får jeg komme meg avgårde.
Ha en herlig søndag.
Å nyte livet, starter med å nyte øyeblikket som er her og nå. 

Kristine

25 kommentarer
    1. Hei!
      Synest du gav et veldig bra svar til “Maria” over. Jeg, som sikkert veeeldig mange andre, har til tider vært litt usikker på hvor “frisk og sunn” du er. Misforstå meg rett; du er en utrolig søt jente, men til tider har du virket litt “lita”. Har jo visst at du tidligere har hatt SF, og med den “utfyllende” beskrivelsen ovenfor, der du forteller at du sluttet å vokse som 11-åring, ble det plusselig litt lettere å se på deg som “frisk og sunn”. For som du selv forteller; vi er alle ulikt bygd, og størrelsen på skjellettet er jo “grunnmuren” til alt “kjøtt og spekk” uttanpå. Så når du forteller at du ikke utviklet deg fullt i barndomsårene, er det jo en selvfølge at du er litt lita- men allikevel SUNN OG FRISK!
      Ble sikkert litt rotete dette, men det jeg ville fram til, var at dette oppklarte mye av mine (og kanskje andres) bekymringer. Veldig tøft av deg å skrive så personlig, men om du orker det, hadde det kanskje vært en ide å laget et innlegg om nettopp dette (er jo ikke alle som leser kommentarene..)? Men forstår veldig godt om det bli litt for privat.
      Uansett håper jeg du fortsetter med den fine blogginga i laaaang tid, veldig bra!!! Og lykke til med både ny jobb og alt annet i livet fremover 🙂

    2. Hehe, det håper jeg og! Hadde ikke hørt om siden, men de hadde utrolig mye fint til en grei penge. Takk for svar 😀

    3. Ingrid:
      Min første pakke tok 3 uker, mens pakke nummer to brukte bare 10 dager.
      Jeg tror det er i tollen det ofte stopper opp og gjør at det tar lang tid!
      Håper du får pakken din fort 🙂

    4. Maria:
      Jeg ser ikke kommentaren din som noe negativt. Den var saklig og fin 🙂
      Vi mennesker kommer i mange forskjellige størrelser, noe av det som gjør oss så utrolig fasinerende etter min mening. Noen.er smale, mens andre er bredere, og da tenker jeg både på rammen, altså skjelettet, og det som ligger utenpå, fett og muskler. Jeg er en smal jente av natur, faktisk så smal at jeg trolig aldri vik kunne føde et barn da hoftene mine er for små og jeg må ta keisersnitt isteden (fikk denne beskjed første gang jeg var hos gynekolog). Jeg har gjennom mange år bannet meg over at jeg sluttet å vokse som elleveåring. Jeg skulle gjerne vært både bredere og høyere etter mine ønsker. Nå er det sånn at det er genetisk bestemt og jeg får faktisk ikke gjort noe med kroppens reisverk og mitt skjelett. Med årene har jeg lært og like det, isteden for å klage og misliker deler ved meg selv.
      Å ha en god helse handler i mine øyne om å ha en kropp som er frisk, sprek og glad, et variert og godt næringsinntak som gir kroppen det den behøver og en psyke som stort sett er lystbetont med god konsentrasjon og energi. Det er ikke en eksakt kroppsfasong eller kilotall for hva dette skal være. Kroppen din vet veldig godt hva som er sunt og ikke for den selv. Jeg har ikke noe godt svar annet enn at jeg er frisk, slank, glad og lykkelig, og i bunn og grunn føler jeg egentlig at det er alt jeg kan ønske meg:)

    5. Anna:
      Takk for hyggelige ord Anna 🙂 Blir virkelig glad av å lese slikt.
      Jeg har shortsen i S 🙂 Håper du blir fornøyd.

    6. Om man er slank kan man fortsatt være sunn ig sprek. Du ser fort forskhell på en.person som er tynn og unormalt tynn og en person som er tynn og med hod helse. Kristine er slank, mange mennesker er ho det 🙂

    7. Gratulerer med bestått eksamen! Så det på instagram! 😀 Du kommer til å bli en helt fantastisk PT, det er jeg sikker på! Du er nesten som min egen PT, så mange matoppskrifter og motiverende innlegg som du lager 🙂 Stå på videre!
      Også lurte jeg veldig på hvilken størrelse du har shortsen i? Jeg hadde nemlig tenkt å bestille den, og så da var det jo veldig greit å få se hvordan den ser ut på 🙂

    8. du er fantastisk nydelig!! MEN… beklager at jeg sier det men jeg finner ingen annen måte å si det på, og jeg har tenkt på det de siste gangene du har skrvet nå.. Bare at du ser såpass liten ut nå at jeg ikke kan tro at det er bra for deg. Du er nydelig – virkelig – men har kroppen din det virkelig så bra som du framstiller det..?? Vet bare at jeg ikke fungerte med såpass lav fettprosent.. da det absolutt ikke var naturlig for min del å være så skrapa.
      Mener overhodet ikke å kritisere deg, for jeg ser jo at du står på som bare fy hva anngår trening, mat, skole, jobb og det sosiale..ja alt. Og du har en fantastisk utstårling.. og virker som ei skikkelig god jente. Så igjen; jeg sier ikke dette av ondskap men av bekymring fordi du fortjener å ha det så bra som overhode mulig

    9. Helt enig, er alltid i superhumør når sola kikker fram! Det gir ekstra energi:-D Det er så morsomt å se bilder av deg i annet enn treningstøy, du er så fin!! Klærne satt perfekt på og var dritstilige:-D Håper du får en flott dag videre, takk for fin søndagoptimisme!:)

    10. Med din interesse og dedikasjon for faget, er jeg overbevist om at du NAILER den eksamen! Klem😊

    11. Du får ha masse lykke til på eksamen! Jeg lurer på en ting: hvor lenge må du vente på pakkene fra sheinside? Har bestilt noen klær derfra, nå har det gått over to uker, og jeg er mildt sagt utolmodig! Hehe 🙂
      Ellers er du en stor inspirasjon i hverdagen 😀

    12. Så herlig du er! Den toppen var utrolig fiin! 🙂 Håper du også får en strålende søndag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg