NEW


Nye treningsklær = ny motivasjon, eller hva?
Spesielt med en knæsj rosa topp :mrgreen:
Jeg er så heldig og har fått et nytt treningsantrekk fra Individu.


Kompresjonsbuksen fra Skins, denne, er utrolig behagelig.
Jeg har fra før av 2xu buksen som jeg er veldig fornøyd med, men synes den er lav i livet. Denne derimot var høyere i livet og samtidig ikke så stram. Stort pluss for at tightsen også er helt plain og ensfarget.
Alt som er rosa forelsker jeg meg lett i, så denne toppen falt godt i smak. Utrolig lekker rygg og kjempe god å ha på.
Jeg gleder meg til å teste klærne in action etterpå!


Selv om det var veldig mørkt og grått denne tidlige tirsdagsmorgen, var humøret i hvert fall på plass.
Det går ikke ann å ikke bli i godt humør av nye pakker og klær!
En riktig god start på tirsdagen.


Til middag ble det ovnsbakt tilapia fisk med smak av sitron sammen med wokkede grønnsaker med bacon og avokado.
Hvorfor har jeg ikke prøvd å varmebehandle avokado før? Det smaker utrolig godt!
Sødmen kommer bedre frem samtidig som avokadoen blir mykere. Deilig!


Legg tilapia filetene på en bakplate. Du kan også bruke annen hvit fisk som torsk eller steinbit. Ha over revet sitronskall (pass på å kun få med det gule, det hvite smaker bittert), sitronsaft og om ønskelig; en dæsj olivenolje. Ha i ovnen på 185 grader i 12 -15 minutter.
Skjær bacon i biter og fres det raskt i en panne på høy varme. Ta ut bacon bitene og ha i brokkoli og blomkål i pannen sammen med finhakket hvitløk og kokosolje. La det steke et par minutter før du har i en avokado i biter, en tomat i biter og bacon bitene. Fres et minutts tid og server.


Nå sitter jeg her og gomler en liten dessertbolle.
Cottage cheese blandet med et par spiseskjeer philadelphia, toppet med peanøttsmør, en halv oppvarmet proteinbar i biter og sukkerfritt sjokoladepålegg.
Himmelsk godt.


Etterpå skal jeg ut og teste mine nye treningsklær.
Jeg er gira :grin: 
Det blir en løpetur eller noen intervaller.
Jeg tar det som frister mest når jeg er i gang.
Ha en fantastisk tirsdag.

Kristine

10 kommentarer
    1. Linda Marie Stuhaug:
      Det er så mye deiligere med et høyere liv. Nå kan jeg bøye og tøye så mye jeg vil, uten at jeg føler at halve rumpestumpen synes 😉

    2. Maire:
      Det ble ingen treningsøkt. Idet jeg var på vei ut, ringte en venninne og lurte på om jeg ikke ville spise sushi, så da ble det sushi isteden for trening 😉 Jaja… I dag blir det en økt 🙂
      God onsdag 🙂

    3. Det smilet ditt er så smittende. Og fargene på maten, fantastisk kristine =)=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg