PUT SOME NEW SHOES ON


Hey, I put some new shoes on,
And suddenly everything is right,
I said, hey, I put some new shoes on and everybody’s smiling…
Paolo Nutini.


Se på disse fine sprekingene jeg fikk av PØ i går.
Aller helst skulle jeg tatt de på meg og løpt rundt med en gang, men det var feil størrelse slik at jeg fikk ikke prøvd dem ordentlig før i dag.
Om jeg har verdens beste kjæreste? JA! Det er det ingen tvil om.
Han vet også at jeg har et godt forhold til rosa.


Nye rosa sko, ny rosa topp (som jeg viste dere på tirsdag), solskinn, 25 varmegrader og verdens beste proteinbar, denne FortiFX peanut butter cup, herlig!
Jeg satt og koste meg i solen en halv times tid og bare nøt øyeblikket.
Det er meldt dårlig vær allerede i løpet av dagen. Da er det viktig å nyte solen mens man kan.


Over til litt matprat.
Ingen innlegg uten mat.
Dagens deilige lunsj var sommerpreget med god salat, hjemmelagde tunfiskburgere  og guacamole.


Tunfiskburgerne laget jeg av å blande sammen 1 boks tunfisk, 1 egg, litt finhakket rødløk, chili og hvitløk. Bland alt godt sammen og stek i en panne eller i ovnen. Jeg brukte ovnen, 200 grader i 12 minutter.
Guacamole lager du enkelt av 1 avokado som du moser med sitronsaft, kokosolje (valgfritt) og finahkket hvitløk.
Salaten består av spinat, rødløk, reddik, vannmelon og chai frø. Jeg hadde balsamico over salaten når jeg spiste.
Enkelt og kjempe godt.


Dere kan kanskje gjette hva som ble dagens søte?
Is :grin: 
Jeg blir aldri lei!
Jeg brukte samme oppskrift som i går, denne, men uten kakedeigen. I tillegg rørte jeg ikke i isen mens den stod i fryseren, dermed ble den litt krystallisert. Smaken var knall god og det er viktigst.
På toppen har jeg sjokoladesaus av 1 ss kokossmør, 1 ss kakaopulver, 1 ss kald kaffe, en liten klype salt og 1 ts sukrin+.


Håper solen skinner hos dere også.
Jeg skal benytte finværet og ta meg en tur med nikes’ene etterpå. Dagens treningsøkt blir en power walk i skogen. Frihet og fred! Det er så skjønt å gå i naturen.
I går hadde jeg en god styrkeøkt med frontbøy, leg ex, leg curl, push ups, roing, nedtrekk og pec deck.
Ha en god kveld  :grin:

Kristine

12 kommentarer
    1. Anonym:
      For en fantastisk kommentar, tusen hjertelig takk. Det setter jeg veldig pris på 🙂
      En bok er et sterkt ønske, det kommer helt klart en dag, jeg er bare ikke sikker på nå!
      Jeg driver med online coaching, og kommer hovedsakelig til å gjøre det. Jeg har bare et par kunder ute på studioet. Du kan sende meg en mail på [email protected] om du vil høre mer 🙂
      Ha en god helg 🙂

    2. Hei 🙂 får så mye glede og inspirasjon av bloggen din 🙂 du inspirerer virkelig 🙂 du burde virkelig skrive en mat bok 🙂 jeg ville kjøpt den glatt 🙂 mulig du har svart på dette før, men hvor utdannet du deg til pt ? 🙂 og skal du starte opp for deg selv på sikt med ernæring og trening? Jeg vil booke time hos deg 🙂 jeg vil inn i feltet selv, men for tiden opptatt med andre studier 🙂

    3. Leste et tips en eller annen plass om at når en laget is ville den ikke krystalisere seg hvis man hadde isen i en plastboks med lokk! Har ikke prøvd det men kan jo prøves for de sim ikke liker at isen får krystaller i seg 🙂

    4. Anonym:
      Hihi… Noen trenger å få ut litt frustrasjon.
      Jeg er veldig glad i kakao og sjokolade og har mange forskjellige kakaopulvere. Stort sett bruker jeg en økologisk variant som jeg kjøper på matvarebutikken, men jeg har også noen fra helsekosten og iHerb 🙂

    5. Kommentaren over: OMG *himler med øynene*
      De jeg lurte på på er om du bruker noe spesielt kakaopulver? Ser jo du bruker det ganske mye sååå…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg