PAKKE

Denne fredagen starter bra :grin:
Jeg fikk akkurat en pakke fra iHerb.
Det er alltid en fest!


Sjokolade med mandler og salt
Denne sjokoladen er fantastisk god. Anbefales på det sterkeste.
Organisk kokos smør
Kokossmør er en fast favoritt på kjøkkenet. Sunt fett som smaker godt på brødskiven og i bakst.
Iste
Denne er i smaken fersken. Ha en tepose i et glass, fyll på med vann og la stå i tre minutter. Drikk.
Himalaya salt
Fin, rosa himalaya salt. Dette er en nyhet som jeg ikke har testet før.
Matboks
Denne har skrulokk og holder seg tett. Da slipper jeg å ha matlukt i hele vesken når jeg har med meg lunsj.

Lurer du på noe angående iHerb, kan du lese guiden min her.
Du får 10 $ i rabatt om du bruker koden OKE701.
Ha en herlig fredag :grin:

Kristine

18 kommentarer
    1. projecthealthy:
      Vel, det er det som skjer her også. Den er allerede halv-tom 😉 Hehe… Godt det er fredag 😉
      Ha en god dag 🙂

    2. Mariann:
      Ja, hvorfor har dem ikke de lenger?!?!
      Jammen godt jeg har bestilt flere pakker som er på vei 😉
      Ha en herlig fredag 🙂

    3. Susanne Nesse:
      Det dumper støtt og stadig noen iHerb-gleder ned i postkassen. Det er jo så mye man vil prøve der! 😉
      Håper pakken din kommer snart 🙂

    4. Det er så gøy å få pakker i posten! Det blir akkurat som en liten julaften hver gang! Venter i skrivende stund på et par pakker fra iHerb jeg også, gleder meg veldig til de dumper ned i postkassen! 🙂

    5. Åh, det eeer så kjedelig at de har kuttet ut hele linjen med sjokolader fra Chocolove! :O Håper de kommer inn igjen snart. Kan absolutt anbefale den mørke med 77% kakao også – den er knallgod 🙂
      Ha en fin dag og helg videre :*

    6. Jeg venter på 3 pakker fra iHerb selv nå faktisk, haha! Jeg prøvde forresten pannekakene dine her om dagen, skrev om det på bloggen min også! Ble kjempegode 🙂

    7. Alltids like digg med pakke fra Iherb i posten ;D Og den sjokoladen er så sykt god! Kan ikke kjøpe den ;P hahaha. Den forsvinner på en to tre. Ønsker deg en flott helg <3

    8. Iherb = elsk!
      Jeg venter 2 eller 3 pakker selv. Har kommet litt ut av tellinga 😛 Er så lett å bli revet med når man sitter der å ser!
      Ha en fiin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg