ISKAFFE

Riktig god og sen morgen.
Jeg sitter her i solen og nyter en deilig iskaffe.
Som dere vet er jeg stor fan av proteinkaffen. Den drikker jeg hver dag!
I sommervarmen kan det være godt med en kald variant.
Jeg har byttet ut den varme proteinkaffen med kald iskaffen :grin:
Dette er en velsmakende iskaffe som er full av proteiner og er fri for sukker.

Iskaffe

30 g proteinpulver, dette
0,5 dl melk
4 dråper stevia sjokolade gjør det ekstra sjokoladeaktig
Kaffe
Isbiter

Lag kaffe. Jeg bruker instant coffee, blander 2 ss kaffepulver og 1 dl kokende vann.
Rør sammen proteinpulveret med steiva og melk i et glass.
Ha i isbiter i glasset og hell over kaffen.
Topp med kaldt vann.


Nyt sen solfylt torsdag,
gjerne med en iskaffe :grin:
Ha en herlig dag.

Kristine

16 kommentarer
    1. Hei:) Hvilket proteinpulver er det du bruker? Det kommer ikke frem når jeg
      trykker på linken (jeg er kanskje litt sent ute..) 😉

    2. Ingvild:
      Å så gøy å høre. Jeg blir så glad når oppskriftene blir brukt 🙂
      Godt at iskaffen falt i smak 🙂
      Nei, jeg har ikke testet den. Kanskje jeg skal kjøpe den etter trening i dag? 🙂
      God helg.

    3. Lager iskaffe på samme måte, men jeg rører pulverkaffe ut i kaldt vann 🙂 Så tilsetter jeg jeg isbiter og fyller opp glasset med skummet melk 🙂 Så fantastisk godt!

    4. Lest bloggen din i en liten evighet og prøvd ut mye rart av det du deler, men ikke proteinkaffen du snakker så varmt om. Sitter å drikker denne iskaffen atm, og WOW! Den var jaggu god, dette blir nok ikke siste gang! Må bare passe på så den ikke blir drukket mer enn en gang om dagen, tihihi:) hvis ikke blir jeg nok iskaffeoverfylt, sjangsene er store for at det skjer! 😉 og når vi snakker om iskaffe; har du prøvd tines med stevia? Den er jaggu god! Jeg sendte mail til tine om de kunne vurdere å lage den med skummet/ekstra lett melk og flere forskjellige smaker. Og vet du hva?! Jeg fikk faktisk svar! De sa at hvis det var flere som etterspurte det så skulle de se hva de fikk til! Så send en mail du og, haha;)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg