PAKKE & RULL

I dag fikk jeg en pakke fra iHerb igjen :grin:
Minst en gang i uken dukker det opp en iHerb-pakke hos meg.
De på postkontoret husker til og med navnet mitt!


Dagens små gleder.
Cacao nibs
En favoritt. God i smoothie, på kesam / gresk yoghurt eller som snacks.
Berry DeTox
En veldig god te med fyldig smak. Jeg har bestilt den flere ganger.
Tannpasta
Tannpasta som skal gjøre tennene hvitere med kun naturlige ingredienser. Jeg har ikke prøvd denne, vi får vente å se om den holder det den lover.
Tofu
Jeg har aldri brukt tofu før, da er det på tide at jeg prøver!
Cacao Bliss
Et rått sjokoladepålegg laget av kokossmør, kokosolje, agave sirup og kakao. Fantastisk godt.

Jeg fikk også med en liten gratis pose med gojibær. Hver gang du bestiller fra iHerb kan du velge en gratis vare blant produktene du finner under ‘Freebies’.
Lurer du på mer angående iHerb kan du lese guiden min her.  


Jeg har bare et enkelt mattips i dag.
Dagens mat har vært veldig lite spennende. Det har gått i x-antall mikrobrød – jeg har dilla! Oppskriften finner du her.
Jeg prøvde meg også på en søt variant hvor jeg tilsatte 1 ts sukrin, 1/2 ts kanel og 1/2 ts vaniljepulver. På toppen av det søte og varme brødet hadde jeg en god kule is. Utrolig godt.

Akkurat nå har jeg tygget på noen noriruller med laks, grønnsaker og en sushi dressing.
Jeg blandet sammen 2 ss gresk yoghurt (kesam kan også brukes) med 1 ss soya saus, 1 ts wasabi og litt finhakket ingefær.
På noriarkene la jeg squash i strimler (bruk ostehøvelen til å skjære tynne skiver), avokado i biter, salma i skiver og dressingen.
Rull sammen og spis.
Enkelt, sunt, ferskt og godt.


Nå skulle jeg egentlig ut å gå en skogstur med en venninne, men hun avlyste akkurat.
Da får jeg ta med meg god musikk isteden. Det er ikke like moro alene, men jeg har ikke hjerte til å gå inn i dette finværet når jeg ellers har vært inne og jobbet i hele dag.
Nyt resten av kvelden.

Kristine

13 kommentarer

Siste innlegg