SØNDAGSKVELDEN


Dette har vært en svært lite produktiv søndag.
Selv om jeg “bare” tok fire glass vin i går, kjenner jeg det godt i hodet i dag. Det er et tegn på at jeg ikke drikker så ofte.
Nå ligger jeg slak på sofaen og glaner på TV med disse godsakene:
Vannmelon, eple, plommer (disse var fantastisk gode!), moreller, ananas og is.
Jeg elsker frukt og jeg elsker is :grin:
Da skal det lades opp til en ny uke.
Håper du har hatt en fin søndag.
Nyt de siste timene, snart står vi ovenfor en ny og fantastisk uke.

Kristine 

23 kommentarer
    1. Cathrine:
      Altså, det er like farlig å få i seg for mye vitaminer som for lite. Om man spiser mye frukt og grønt, vil jeg heller fokusere på å få i seg omega3 og D-vitamin gjennom tilskudd.

    2. Har du noe å anbefale derfra da? Jeg spiser ganske mye av det jeg også, men vil ta tilskudd bare for å være på den sikre siden 🙂 For jeg tror kanskje ikke jeg spiser sååå mye som det du gjør 😉

    3. Ja, eller reagerer på citrus, så hovner opp og sånt, men tåler heldigvis bær og forskjellige melon typer! Så det funker, ha en fin dag!
      -Anna Tejera

    4. siriroedland:
      I did! Fikk litt vondt i magen da! Jeg har litt problemer når det kommer til frukt, klarer aldri å stoppe! Hehe…

    5. Helenaa :*:
      Når det kommer til frukt, har jeg ingen begrensninger! Hehe…
      Det var igjen en halv ananas og 4 plommer. Resten forsvant i løpet av 2 timer!

    6. Cathrine:
      Jeg tar ikke multivitamin. I og med at jeg spiser så mye frukt og grønt, er det ikke nødvendig med ekstra tilskudd annet enn omega3 og eventuelt D-vitamin i vinterhalvåret.
      Hadde jeg vært deg ville jeg heller kjøpt det på iHerb. Der for du kjempe kvalitet til en mye lavere pris 🙂

    7. Namnam, så supergodt ut 😀 Har du forresten noen tips til multivitamintilskudd? Jeg har prøvd det som heter Multi fra apoteket, og det ser ut til at det inneholder mye bra. Men har du noen andre tips? Hvilket bruker du? 🙂

    8. Hørtes utrolig herlig ut! Jeg elsker også frukt, synd jeg er allergisk mot det meste, hehe.
      Ha en fortsatt fin natt!
      -Anna Tejera

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg