IT’S MONDAY

Hoppsann!
Det er mandag.
Da er vi i gang med en ny uke :grin:
For min del er det bare tre arbeidsdager denne uken.
Torsdag morgen drar jeg en tur til København og blir der resten av uken.
Med andre ord, dette blir helt klart en kjempe bra uke.

Dagens treningsøkt er planlagt men ikke gjennomført enda.
Jobb først, trening etterpå.
Middagen skal få synke litt, så blir det rett på Elixia.
I dag er jeg skikkelig motivert og gira!
Det blir ben og skuldre.
– Knebøy
4 sett * 6 -8 repetisjoner
– Markløft
4 sett * 6 -8 repetisjoner
– Utfall i smith maskinen
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Leg ex
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Sidehev
4 sett * 8 -10 repetisjoner


Dagens fargeglade middag.
Jeg begynner å bli lei av og bare lage middag til èn.
Det er mye mer moro å lage middag til både PØ og meg selv. Heldigvis kommer han hjem i morgen
Fordi jeg ikke hadde lyst til å stå på kjøkkenet, ble det en blanding av rester og grønnsaker som lager seg selv.


Biffstykkene er fra i går. Jeg stekte opp et helt kjøttstykke fra FristPrice.
Det er mørbrad som jeg skar i skiver, krydret med salt og pepper, og stekte cirka 2 minutter på hver side i en panne på middels til høy varme. Jeg steker alltid i meierismør når jeg steker biff. Da får biffen den herlige karamelliserte skorpen, samt at varmeoverføringen blir mye bedre.
Grønnsakene, brokkoli, gul paprika, gulrot, søt paprika, squash og rødløk, skar jeg i biter og la på en bakplate sammen med hele hvitløksfedd. Jeg slang over litt rosmarin og chilikrydder før jeg hadde de i ovnen på 200 grader i 35 minutter.
På toppen har jeg smuldret chevre ost.
Ufattelig godt og så enkelt.
Ovnsbakte grønnsaker er blant mine favoritter.
Jeg har ikke spist noen dessert enda, men jeg tipper at det blir mikrokake med vaniljeis etter trening. Jeg har blitt helt hekta!


Jeg har forresten fått noen spørsmål om jeg aldri spiser mellommåltider.
Jo, det gjør jeg. Grunnen til at de aldri dukker opp her på bloggen er fordi de er som regel veldig merkelige.
Jeg spiser det jeg har lyst på og når det kommer til mellommåltider blir det som regel den rareste miks.
Som i dag, sharon, en halv FortiFX proteinbar og noen skjeer med jordbæris.
Weird? Ja! Godt? Oh yes!
Proteinkaffen og frukt er også en fast venn hver dag. Det er en blanding av kos og mellommåltid.

Nå skal jeg komme meg en tur på trening.
Håper du får en fantastisk uke :grin:
Gjør det beste ut av hver dag.

Kristine

22 kommentarer

Siste innlegg