TORSDAGSTRENING

I dag ble det en fantastisk god treningsøkt!
Jeg pumpet litt armer :cool:
Armer er egentlig ikke noe jeg trener jevnlig. Ved å trene rygg og bryst, øvelser som benkpress, nedtrekk, chins, osv, får du også trent biceps og triceps.
Egentlig hadde jeg tenkt til å ta treningsfri i dag.
Da PØ spurte om jeg ville være med han på en økt, hang jeg meg på.
Jeg var i ordentlig treningshumør!

– Benkpress
4 sett * 6 -7 repetisjoner
– Flyes i kabel
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Hammer curl
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Triceps pushdown
3 sett * 6 -8 repetisjoner
– Franskpress
3 sett * 8 -10 repetisjoner
 

Nå sitter jeg å koser meg med dette.
Kanskje det beste etter treningsmåltidet på lenge!
Deilig sjokoladekrem toppet med forsen banan, puffet kamut og kakaonibs, servert med eple, plommer, banan og appelsin.



Sjokoladekrem

30 g mocca-protein
100 kesam
1 kokt søtpotet
2 ss kakaopulver
En liten klype salt
4 dråper stevia karamell
1 ss nøttesmør, kan sløyfes
1 ss yacon sirup eller sukrin

Skrell søtpoteten og mos den med en gaffel.
Bland alt god sammen og server.
Det smaker nesten som kakedeig!
Mmmm…


Ha en herlig kveld.
Nå er helgen rett rundt hjørnet :grin:

Kristine

10 kommentarer
    1. Hehe, Kristine.. Så mye bær som du får av naboen din – du må jo servere han/hun et stykke av kaka di. Hihi 🙂

    2. Supert å høre du fikk en bra treningsøkt! Mmmm den maten så veldig god ut også :3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg