BODY


Riktig god fredagsmorgen dere.
Nå er helgen like rundt hjørnet :grin: Deilig, eller hva?
Jeg våknet med uforskammet mye energi i dag. Jeg vet ikke om det er fordi det nærmer seg ferie eller om det skyldes at jeg slukte en hel boks smash is i går. Uansett, energien kommer godt med. I dag er nemlig timeplanen full!


Jeg har akkurat jobbet halvannen times tid. Nå tar jeg meg en liten pust i bakken før jeg skal jobbe videre.
Body, jeg kjøper alltid med Body magasinet fra Sverige, proteinkaffe (mocca-protein, svart kaffe og steamet melk), vannmelon, plommer og yoghurtgodt.

Jeg ønsker deg en fantastisk dag videre :grin:
Kristine

14 kommentarer
    1. Åå, som jeg savner yoghurtnøtter!! De har det kun i spesialbutikker her i København, tror jeg må hamstre litt når jeg er hjemme neste helg.
      Kos deg masse i helgen, fine Kristine 🙂

    2. Ingvild:
      Hadde jeg hatt en hage, skulle jeg hamstret og fryst i vei. Dessverre har jeg ingen hage og bare en liten fryser. Men tanken er absolutt god 🙂

    3. Hei!
      Tenkte bare å komme med enda et forslag til tema på den “nye” bloggen. Det hadde vært gøy med dine favoritter av dessert, bakverk, middag osv. Feks et innlegg med dine favoritter av bare desserter, et annet med middager osv. 🙂

    4. Så ut som en nydelig måte å starte fredagen på<3 Et lite tips til deg som er så glad i frukt å bær!: plukk rips, blåbær, villbringebær etc., putt det i poser og frys ned! Når seinhøsten og vinteren setter inn er det supert å kunne ta opp litt av sommeren igjen:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg