SNAPSHOTS

Her kommer noen snapshots fra de siste fjorten dagene.
Bildene er hentet fra instagram, @dedicationkristine.


1. Nok en is i varmen.
2. Dagens fantastisk gode lunsj. Gresk salat og grillet fisk, dagens fiks, jeg tror det er havabbor,med hvitløk og olivenolje.

 
3. Klar for en drink på fredagskvelden.
4. Det kribler i magen etter en treningsøkt fredags morgen.
5. Fantastisk god gresk salat. Jeg har spist gresk salat daglig, men denne var dessidert ukens best, med lokal økologisk fetaost og en dressing med lokalprodusert olivenolje.


6. Ukens største øl. Jeg fikk like så godt en hel sko på en liter.
7. Snacks på stranden. Vannmelon, fersken, plomme og cherrytomater.
8. Like a boss. Når kjæresten veier nesten det dobbelte av meg, passer hans topper perfekt som kjole!


9. Nok et godt snacksmåltid. Gresk yoghurt, vannmleon, nektarin og druer. Dette har jeg spist daglig!
10. Strandkos med bok, brus og vannmelon. Frukten her nede er utrolig mye bedre enn i Norge.
11. Sushi kvelden før avreise.
12. Smash is…..og det på en torsdag!


13. Hjemmelaget vaniljeis med plommer og sjokoladesaus.
14. Matpakke med brokkoli, tomat, rødløk, tunfisk, chai frø, kikerter, røde bønner og en hjemmelaget vinaigrette av sitonsaft, olivenolje og hvitløk.
15. Deilig mellommåltid med proteinkaffe, bananskiver, nøtter, plommer og questbar.
16. En liten påminnelse.
17. Nok en matboks. Denne gangen med salat, laks, potet, egg og en urtedressing av gresk youghurt, basilikum, hvitløk og gressløk.

Det er siste dagen i Hellas.
Det føles snodig, men også godt.
Jeg gleder meg til å komme hjem til kokkelering  og en skikkelig styrkeøkt. Trening og matlaging er terapi for sjelen, noe som gir meg energi og tid til å koble ut – jeg elsk det! Det er absolutt godt med ferie, men det er godt med hverdag også.  
Vi blir først hentet med buss på hotellet klokken ni i kveld. Flyet går ikke før tolv, og vi er nok ikke hjemme før i syv åtte tiden i morgen tidlig. Hele dagene skal derme nytes maksimalt. Akkurat nå sitter jeg ved hotellbassenget og nyter siste bit av varmen.
Jeg ønsker deg en fantastisk helg videre :grin:
Håper du har fri og har noe koselig i vente.

Kristine

13 kommentarer

Siste innlegg