FLAT MAGE, FIRMA OG MAT


KlikkHelse har skrevet en artikkel med meg angående flat mage.
Er du interessert, kan du lese saken her.
For de av dere som har tittet på saken, har dere kanskje fått med dere firmanavnet mitt?
Jeg har holdt det hemmelig til nå, da jeg ville ha alt av papirer og “oppstarts-kaos” i orden.
Jeg er altså dalig leder av HelseGlede og driver, som dere allerede vet, med online coaching.
Herlige tilbakemeldinger fra klientene mine har gjort at oppstartsfasen er mye mer givende enn hva jeg hadde sett for meg. Ja, det er mye arbeid og lover, regler og forskrifter man må sette seg inn i, men det er så gøy :razz:
Siden min er også snart oppe. I løpet av neste uke er den klar.
Jeg gleder meg til å vise dere konseptet mitt!


En god tirsdagsmiddag.
Wokkede grønnsaker, chilikalkun med bacon og potetmos.
Middag på femten minutter!


Start med potetmosen. Skjær poteter i teninger og kok i lettsaltet vann i 10 -15 minutter.
I mellomtiden ordner du kalkunbiffen og grønnsakene.
Ha sweet chilis aus, hakket hvitløk og chilikrydder i en liten skål. Til 1 kalkunbiff brukte jeg 2 ss sweet chili saus, 1 fedd hvitløk (jeg er veldig glad i hvitløk) og 1/2 ts chilikrydder. Smør kalkunbiffen inn med blandingen og stek i en panne på middels varme i cirka 5 minutter på hver side. Jeg stekte også en skive filet bacon som jeg hadde på toppen av kalkunbiffen.
Skjær grønnsaker i biter. Du kan bruke akkurat det du har tilgjengelig. Jeg brukte squash, paprika, rødløk og spinat. Ha grønnsakene, utenom spinaten, i en panne, jeg brukte en grillpanne med litt meierismør, og stek sammen med finhakket chili, hvitløk og ingefær i 4 -5 minutter. Tilsett spinat i det du skal servere grønnsakene.
Når potetene er ferdigkokt moser du dem sammen med litt muskatnøtt og philadelphia ost, eventuelt creme fraiche eller kesam.
Server.


Dagens søte ble vannmelon slush.
Forfriskende og godt, uten at det blir for søtt søtt.
På toppen har jeg sjokolade cookies etter denne oppskriften.

Frys vannmelon i biter. Bitene trenger minimum fire timer i fryseren, men kan ligge i flere uker. Kjør så de frosne vannmelonbitene i en foodprosessor eller en blender sammen med litt sitronsaft og en liten dæsj yacon sirup, eventuelt honning eller annen søtning. Vips så er det klart.

Nå er det tid for bryst- og ryggtrening i min flotte rose Skins topp, denne.
Av en eller annen merkelig grunn føler jeg alltid at rosa eller andre knæsje og fine treningsklær gir ekstra treningsgiv!

– Chins
4 sett * 8 -12 repetisjoner
– Stående roing
4 sett * 6 -8 repetisjoner
– Nedtrekk
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Face pull
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Benkpress med manualer
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Push ups
3 sett * 20 -25 repetisjoner

Ha en fortsatt god tirsdag :grin:
Gi jernet på trening!

Kristine

20 kommentarer

Siste innlegg