LAZY SUNDAY


Jeg var flittig frøken i går og jobbet i hele dagen.
I dag tar jeg meg fri og skal nyte en lang og lat søndag.
Ok, kjenner jeg meg selv rett så blir det litt småjobbing utover dagen, men det er kun for kosens skyld.
Ellers blir filmtitting med kjæresten, sushi, lesing av blader, baking og oppladning til en ny og spennende uke.
Iført deilig koseklær fra SheInside, denne, er jeg klar for å gjøre ingenting!
Akkurat en slik søndag jeg føler før.
 
Nå er det proteinkaffe (oppskriften finner du her) og DaimSnacks sammen med boken ‘Vitamin guiden’.
Ja, jeg synes faktisk sånne “kjedelige” teoribøker er spennende. Det er enda så mye jeg ikke vet og så forferdelig mye jeg vil lære! Tanken på at jeg aldri blir utlært er både skremmende og givende.
Ha en aldeles herlig søndag :grin:

Kristine

12 kommentarer
    1. Hei:) jeg lurte på om du har noe kjennskap til jyttemel? Er det et sunt alternativ til hvetemel? Jeg har bare prøvd meg på den blå pakningen men er noen av de andre pakningene kanskje sunnere?

    2. Så fin du er! 😀 Den shortsen så ufattelig deilig ut!
      For en tæn du har fått deg også *misunnelig jente som aldri får farge i ansiktet*!
      Jeg har fridag i dag selv, så det var oppmuntrende å se at du har det også så får jeg ikke så dårlig
      samvittighet 😛 hehe! Neida 🙂 Kos deg masse i dag og nyt søndagen! 😀

    3. Såå flott du er Kristine!! Gløder og stråler, og for en nydelig tan på deg <3
      nyt den late søndagen din! Jeg sitter med nervesystemet og prøver bli klok!
      Utover dagen venter både immunologi, mikrobiologi og legemiddelkjemi.
      MAsse spennende, men dog SÅ omfattende!
      Får vel presse en gåtur ute i det fri oppi alt!
      Nyt, <3

    4. Enig med Ida, du stråler sånn for tiden 😀
      Og tusen takk for at du viser at man kan unne seg godteri iblant og fortsatt være i så god form som du er, hjelper veldig for sånne som meg med usunnmat-fobi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg