IHERB

Jippi!
Jeg gjorde en bestilling på iHerb for snart ti uker siden, og var sikker på at den hadde rotet seg bort i posten.
Da jeg fikk en hentelapp i posten i går kveld ble jeg overlykkelig over å se at pakken omsider hadde kommet frem.


Pakken inneholdt:
Cashew clusters
Disse er så gode! Jeg har bestilt dem igjen og igjen.
Muscle Recovery tea
Høst er te-tid. Denne gleder jeg meg til å prøve.
ChocoRite
Denne med peanøttsmør og sjokolade er så god!
Chocolove med kirsebær og mandler
Dette er en fast favoritt.
Chocolove med bringebær
Alle chocolove sjokoladene er favoritter hos meg. Dessverre så har iHerb sluttet å selge dem nå. Glad jeg fikk hamstret noen først.
Tørket mango
Nok en favoritt. Disse inneholder ikke tilsatt sukker.
Rose flaske
Ja, jeg liker rosa.

Bruker du koden OKE701 får du 10 $ i rabatt på din første bestilling hos iHerb.
Ha en super onsdag :grin:
 

Kristine 

21 kommentarer
    1. etsprekereliv:
      Det pleier å ta 10 dager, men i det siste har posten rotet det til veldig hos meg. Krysser fingrende for at pakken din kommer raskt 🙂

    2. Linda:
      Jeg kan ikke svare på om iskaffen er usunn eller ikke. Det er snakk om moderasjon. En sjokoladebit om dagen er ikke usunt hvis man spiser sunt ellers, om du skjønner hva jeg mener. Uten å vite noe mer om deg, kan jeg ikke gi deg et konkret svar.

    3. 10 uker var litt vel for lenge. Er bestandig så utålmodig med den posten fra iHerb 😛 Ukene føles så eviglange når jeg venter på hentelapper 🙂 Hehe. Kos deg masse med godbitene <3

    4. Yes, jeg også er så glad for at Chocolove skal fortsatt selges, som flere allerede har nevnt)
      Som deg Kristine, er også disse mine sjoko-favoritter på IHerb 🙂
      Hvis man klikker seg inn på en av disse står det nederst i teksten:
      “Special Note:
      This product is temporarily discontinued during the summer months, from June 15th-September 30th, because it may melt or spoil in transit”
      Joho!! 🙂

    5. ALLTID gøy med pakke, spesielt når man ikke helt forventer det! Jeg er så utrolig skeptisk til å bestille fra utlandet jeg, men jeg tror kanskje jeg må gi iherb en sjangs, det popper stadig opp med fristelser derfra på ulike blogger. Må sette meg bed å lese guiden din!

    6. Jeg tror faktisk ikke iHerb har sluttet å selge dem, de bare venter til sommeren er helt over (så ikke sjokoladene smelter)!:) Tror de er tilbake igjen mot slutten av september!:D Det GLEDER jeg meg til:D

    7. Åå nam! Jeg venter også på en pakke. Men de små chocolitr sjokoladene finner jeg ikke lenger! vêr du om de er tatt vekk?

    8. Herlig, håper det samme skjer med meg. Bestilte for maaange uker siden, men den har fortsatt ikke kommet :/ Og du – sjokoladene kommer inn igjen etter september! 😀 Det er bare så varmt der nå at de risikerer å smelte på veien, så derfor er de midlertidig ute av salg 🙂

    9. Det så ut til å være mye godt, venter selv på en pakke fra iherb med Questbars som jeg aldri har smakt før;)
      Har ett lite spørsmål jeg håper du kan svare på. Skal begynne med trening igjen etter en altfor god sommer og har begynt å spise sunnere som en start. Men har en liten last og det er Tine Iskaffe som jeg drikker hver morgen for å “våkne”. Drikker helst den uten sukker, men hender jo det blir noen av de andre også. Men det jeg lurer på er om denne nokså usunne kaffen jeg drikker hver dag kan ødelegge fremgangen? Må ned noen kilo ser du, så det hadde vært kjipt å trene mye å spise sunt hvis det ikke går noen vei. 😛

    10. Venter på en pakke jeg bestillte for en uke siden, sto at det skulle ta 10 dager 🙂 Håper det ikke tar 10 uker!!

    11. Venter selv på en pakke som jeg bestilte for to uker siden, og holder på å gå på veggen siden den aldri kommer, haha! Håper den kommer før om ti uker(!)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg