FUDGY BROWNIE OG IHERB TIPS

Dagens middag ble sushi, en av mine favoritt matretter!
Derfor har jeg dessverre ingen bra middagstips.
Jeg kan derimot friste med en veldig, veldig god dessert.


Fudgy sjokolade brownie servert med mandelsmør, quest bar med brownie smak, valnøtter, eple, appelsin og druer.
Den beste desserten på lenge!
Hvem liker vel ikke en klissete, søt og deilig sjokoladeklump?
Mmmmm…..

Fudgy sjokolade brownie
1 porsjon

1 egg
1 ss sukrin
2 ss skyr, eventuelt kesam
1 ss mocca-protein
1 ss mandelmel
1 stor ss kakao
En liten klype salt
3 -5 ss melk
Questbar i biter, valgfritt

Skill eggeplommen fra eggehvite.
Stivpisk eggehviten med sukrin.
Bland sammen eggeplommen med skyr, proteinpulver, mandelmel, kakao og salt.
Ha i melk til det blir en rennende sjokoladekakerøre.
Vend så inn den stivpiskede eggehviten.
Tilsett proteibarbiter om du ønsker det. Hakkede nøtter eller hakket sjokolade kan også brukes.
Ha røren i en form.
Jeg tok bakepapir i en dyp suppebolle og brukte dette som form, da jeg ikke hadde noen passende størrelse.
Stek på 160 grader i 12 – 15 minutter.
Nyt herligheten.


Jeg vil tipse dere om at iHerb har tilbudspriser på frakt med DHL Exspress ut september.
Nå kan du bestille varer med vekt opp til 3,6 kilo til kun 8 $!
DHL er fantastisk da du får varene allerede et par dager etter at de er bestilt. Perfekt for utålmodige sjeler som meg!
Jeg har akkurat gått berserk og har bestilt disse godsakene:


Questbar med cookie dough smak
En av mine favoritt questbarer.
Kokosvann
Forfriskende og godt samtidig som det inneholder masse næringsstoffer.
Mandelsmør
Dette er så godt!
Kakaonibs
En fast favoritt både som snacks, på havregrøten eller for eksempel over kesamblandingen.
Mandelsmør med sjokolade
Sunn nutella? Yes, pleas!
Berry detox te
Kjempe god, en favoritt.
Rå pekannøtter
En gjenganger. Disse er gode og inneholder masse sunne fettsyrer.
Pekansmør med cashewnøtter
Liker du peanøttsmør? Da vil du elske dette!
Frokostblanding
Denne er ny. 100 % naturlig med smak av kakao. Jeg gleder meg til å teste!
Tørket mango
Sunn og god snacks.


Kokosolje
Jeg steker og baker med kokosolje daglig.
PB2
Peanøttmel som har mange bruksområder.
Questbar med brownie
Denne er på topp tre over mine questbarfavoritter.
Coco roons
Disse rå godsakene er fantastisk gode!
Questbar med cinnamon roll
Dette er min absolutt favoritt questbar.
Syltetøy
Det beste syltetøyet som finnes. Det fås også kjøpt i Norge, men koster til gjengjeld en tredjedel på iHerb.
Shiraka
Jeg har shiraka på 80 % av all maten min!
Goncchi
Et supert alternativ til pasta / ris / potet. Gnocchi består av 80 % potet samt noe mel.
Vaniljesalt
Dette blir perfekt i havregrøten eller i bakst.
Nutritious Living frokostlbanding
Denne er kjempe god, inneholder lite karbohydrater og godt med proteiner.

Jeg elsker iHerb! :mrgreen:  
Husk at du får 10 $ i rabatt om du bruker koden OKE701.
Ha en riktig god kveld.

Kristine

53 kommentarer
    1. Den oppskriften så supergod ut! 🙂 Hvor mange kalorier er det ca i den porsjonen?

    2. Cathrine:
      Jeg synes det man får kjøpt på iHerb er hakket friskere. Kanskje det smaker litt mer kokos? Dessuten er det rimeligere på iHerb 😉

    3. Er det mye toll man må betale når bestiller fra iHerb? Fantastisk blogg du har. den er til stor inspirasjon og motivasjon for meg 🙂

    4. Det kokosvannet. Smaker det det samme som den man får kjøpt på Ica(om du har smakt den)? Den synes jeg smakte helt forferdelig. Men jeg synes denne ser så god ut 🙂

    5. Hei!
      Kan du kanskje skrive et innlegg om hvordan man tolker de amerikanske næringsinnhold-listene? Sliter litt med å skjønne næringsinnholdet i produktene fra Iherb, siden de ikke regner ut hva som er per 100 gram slik som i Norge, men har en annen tabell.

    6. Tusen takk for svar, nå skal det bestilles pakker til den store gullmedalje:-) fantastisk at du svarte så fort også:-)

    7. Men når kl slett kommer de da? De fleste har jo ikke mulighet til å gå hjemme å vente på den?:S
      Takk for svar forresten:-)

    8. Hei Kristine 🙂 jeg la inn en bestilling i går med DHL express som leveringsmetode. Når jeg sjekker profilen min på iherb står ordrene med status: Undeliverable, Address Issue”. Vet du hva som kan være galt?? Aldri hatt noe problem med den billigste leveringsmetoden, men lei av at det går så lang tid 😛
      Tusen takk for mange kjekke tips 🙂
      Mvh
      Elisabeth Malmin

    9. Marte W:
      Noen ganger tar det ufattelig lang tid. Jeg har opplevd at det tok 6 uker en gang. Bare vent! Den kommer 🙂

    10. Det gikk bra, jeg fikk den i dag <3 Men nei, ingen ulovelige ting.
      Jeg vil også takke deg for tipset med Cookie Doug barene, De har blitt en stor favoritt!!

    11. Hei!
      Jeg oppdaget iHerb igjennom deg, og er allerede frelst!
      Skulle legge inn min andre ordere idag, og ville bruke koden din, men
      når jeg kommer til kassa kommer det ikke opp noe felt å legge inn kode i!
      Vet du noe om hvorfor dette skjer?

    12. Hei!
      Dette har ikke direkte noe med dette innlegget å gjøre, men fortsatt nettbestilling! Vet du har bestilt fra Sheinside flere ganger. Hvor lang tid har det tatt før du har fått dine pakker, sånn ca? Bestilte noen plagg derfra for snart en måned siden, og venter fortsatt… Vil ha det nå! 😛
      Og når det gjelder Quest Bars: Cinnamon Roll, Cookie Dough og Appel Pie er mine storfavoritter! 🙂

    13. Andrea:
      Hvilket senter trener du på? Mange sentre tilbyr gratis veiledningstimer med en personlig trener.
      Da jeg begynte med trening brukte jeg youtube masse. Jeg fant øvelser der, studerte de nøye og øvde på stuegulvet før jeg gikk på trening.

    14. emelieaspdahl:
      Jeg er ikke sikker på hvordan det er i Sverige. Jeg tror dere ikke trenger å tolle med mindre du bestiller for mer enn 1300,-

    15. Gjelder den grensa på 200 kr når du bestiller med DHLfrakt også? Eller er det bare vekten det står på da? 🙂

    16. Hej! Tänkte höra med dig som beställt från iHerb förr, hur funkar det med tull? Sånn lust att beställa därifrån men vet inte om jag kommer åka på någon stor kostnad i tull… Erfaring av det?
      Mvh
      Emelie

    17. Spiser du kveldsmat etter middag og dessert? eller er desserten kveldsmaten, aller siste måltid?

    18. Hei 🙂
      Sent i fjort bestemte jeg meg for at jeg ville teste ut styrketrening, så jeg kjøpte to personlige trener timer og fikk lært 3 baseøvelser og 3 “andre”. Jeg holdt på med disse en liten stund, og elsket det. Problemet var bare at jeg følte at jeg ikke klarte å utføre alt riktig, jeg hadde ingen ordentlig treningsplan og at jeg nesten aldri klarte å øke i vekt, både fordi jeg ikke ble noe særlig sterkere og også fordi jeg ikke visste hvor mye og når jeg burde øke. Etterhvert ble jeg mer og mer usikker og demotivert, så jeg sluttet med styrketrening over sommeren, og nå er jeg tilbake der jeg startet. Jeg er 16 år, og jeg kjenner ingen som kan hjelpe meg med å vise meg bedre teknikk og flere øvelser. Jeg har heller ikke råd til flere personlig trener timer, men jeg har såå innmari lyst til å trene styrke igjen for det var mye bedre enn all løpingen og gruppetimene. Hvordan lærte du deg hva og hvordan du skulle gjøre det? Og har du noen andre forslag til hva jeg kan gjøre?

    19. Hei! Jeg lurer på om du setter opp kostholds- og treningsprogram, og hva dette evt. koster?:-)

    20. Elsker deg!!!…..har ingenting å gjøre med dette innlegget å gjøre, men kan du gi litt mat tips? jeg tenker på hva man ør spise etter trening! det er jo ikke vits i å trene i massevis om du ikke spiser riktig både før og etter! Jeg ser veldig opp til deg.. så jeg håper du svarer :*

    21. Har dessverre ikke fått cookie Dough ordren min enda, og den bestilte jeg forje helg. Dette har sjedd før også. Sist ble pakken returnert uten min tillatelse. Hva er det som skjer? :/

    22. Kjøpte en av hver av alle questbars da jeg var i USA nå, og kan også anbefale
      apple pie dersom du ikke har smakt den! Og coconut cashew, da. Men alt i alt
      er cinnamon roll den beste.

    23. Takk for tipset! Venter iherdig på at varmeperioden er over og alle produktene kan sendes uten å smelte i frakten ( som skulle være 29 september, perfekt at tilbudet varer ut september!!:)

    24. jeg så det på iherb i dag selv og har allerede gjort to kjempe store bestilling. haha. iherb er avhenighetskapende 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg