PAUSE

Hei dere.
Jeg titter bare innom for å ønske dere en sprek uke :grin:
De neste dagene blir det stille fra meg.
Det er veldig mye som skjer i livet mitt akkurat nå, mest på den negative siden dessverre.
Jeg er rett og slett nødt til å innse min begrensning. Jeg er en frøken som ønsker å hjelpe alle og gjøre alle til lags, og glemmer ofte meg selv midt oppi det hele. Nå har jeg skjønt at om jeg skal kunne stille opp for mine nærmeste må jeg stoppe opp og ta vare på meg selv underveis. Mens det stormer som verst må jeg trappe ned på enkelte ting.
Jeg titter selvfølgelig innom om jeg har tid eller det er noe jeg vil fortelle. Jeg håper på å være tilbake neste uke.

I mellomtiden får dere gjør denne uken til noe bra.
Smil hver dag, tenk positivt, tren og utløs endorfiner, gi kroppen god næring og ta vare på de rundt deg.
Ha en riktig god mandag.

Kristine

41 kommentarer
    1. Ta deg fri og ta vare på deg selv, det er det som er viktigst nå. Jeg er her når du kommer tilbake, og bloggen din er kjempeflott! Ønsker deg virkelig alt godt, og håper alt ordner seg for deg.
      Klem

    2. Du deler ikke så mye personlig i bloggen, det er veldig vagt… Men håper det løser seg for deg, og husk å ta vare på deg selv.

    3. Enig med Karoline over her – du sprer så mye glede hver dag, nå er det vår tur til å sende gode tanker til deg! Sender deg en stor klem – håper alt ordner seg for deg og familien din. Du er en fantastisk jente, du fortjener kun det beste<3

    4. Ønsker deg alt godt, og håper ting ordner seg/blir bedre på best mulig måte. Du sprer alltid glede og positive ord til leserne dine, og du har hjulpet meg til å se hverdagen i et positivt lys. Nå et det vår tur til å sende noen varme tanker til deg. Tenker på deg! Mange varme klemmer <3

    5. Dine ærlighet og ektehet gjør til at jeg følger bloggen din. Fortsett med å være deg, fullt ut! Det er mer enn godt nok 🙂

    6. Hva enn det er som foregår i livet ditt, så håper jeg at alt ordner seg. Sender gode tanker din vei 🙂

    7. Ta vare på det som betyr mest for deg <3 og ikke minst; de som trenger deg!
      Vi gleder oss til små lysglimt fra deg etterhvert, inntil da; ha det fint og ta vare på deg selv<3

    8. Håper virkelig at det ordner seg og at både din mor og far blir friske 🙂
      Jeg må virkelig si at jeg beundrer deg for å være så sterk! Du virker som et herlig menneske 🙂
      Stor klem!

    9. Ta tiden du trenger fine du.
      Jeg ønsker deg alt godt, og håper det ordner seg for deg, skjønne <3
      En blogg er bare en blogg, og du er så mye viktigere.

    10. Kjære, vakre, gode Kristine <3 Du skal vite det at du har alle dine leseres fulle forståelse for at du tar det fri. Uansett hvor lenge du er borte fra bloggen, så forsvinner vi ikke fra deg 🙂 Du gir så mye av deg og nå er det din tur til å tenke på deg selv og ikke oss. Jeg hadde fått dårlig samvittighet om jeg visste at du anstrengte deg, slet deg ut og skrev noe her inne når du innerst inne har det vondt. Så, ta den tiden du trenger! <3 Jeg er her når du kommer tilbake- om det er om 1 uke, 1 mnd eller 1 år. Mange gode klemmer og tanker sendes din vei!

    11. Dette vart jamen tøft for deg, fine jenta! <3 får så vondt inni meg. Eg veit korleis det er å vera redd for mora si, og så har du faren din i tillegg! Alt ein skal tåla... Du er beintøff. Veldig modent og klokt valg du tar. Ta all tid du treng. Sender alle gode tankar til deg og dine! <3

    12. Søte jente! Så godt at du har vett til å ta pause når du trenger det! Inget nederlag, det er for meg bare en enda sterkere indikasjon på at du er et sterkt menneske! Du er til stor inspirasjon for mange, vakre vesen, og jeg ønsker deg alt vell! Ta deg fri, vi er her når du er klar! God klem sendes til deg!

    13. Ta godt vare på deg selv 😉 Gleder meg til flere spennende oppskrifter og motivasjon nå du føler for det. Du er flink som setter grenser for deg selv. 😉

    14. Du er bare fantastisk. Ta vare på deg selv, Kristine 🙂 Sender gode tanker!

    15. Det er viktig å ta vare på andre, men det viktigste er å ta vare på seg selv. Tar man ikke vare på seg selv og lytter til det kroppen sier, vil man da tilslutt heller ikke klare å ta vare på andre. Håper alt ordner seg for deg, Kristine! Ønsker deg alt godt og lykke til! Bruk den tiden du trenger, vi venter selvfølgelig på deg 🙂

    16. Sender deg masse gode tanker! Ønsker deg og dine alt godt, og lykke til med alt sammen <3

    17. Tenker på deg, du fortjener ikke dette!! Jeg skjønner deg godt, og gleder meg til du er tilbake 🙂 <3

    18. Ta deg en VELFORTJENT pause, kjære Kristine. 🙂 Du viser gang på gang at du er ekte og menneskelig, og det tror jeg er noe av grunnen til at så utrolig mange liker deg og følger med deg.
      Slapp godt av, lad batteriene dine og forsøk å se positivt på hva enn som skjer. Husk at livet kan være urettferdig, tøft og vanskelig, men at på et eller annet tidspunkt faller ting på plass slik det var meningen.
      Sender deg varme og gode tanker. Klem fra Margrethe

    19. Ta den tiden du trenger, Kristine!! og husk; for å ta vare på andre må du først og fremst ta vare på deg selv!
      Sender deg gode tanker og varme klemmer <3

    20. ta den tida du trenger! ønsker deg masse lykke til! håper virkelig alt blir bra!
      må nok innrømme at jeg kommer til å savne blogginleggende dine 🙁
      masse klemmer :))

    21. Du er en veldig inspirerende person, men man kan ikke alltid være superwoman.- Det skjønner vi. Ta den tiden du trenger, og ta vare på deg selv. <3

    22. Take care of yourself. Hope everything will be ok!!!! My thoughts are with you and your parents

    23. Hva faen Siri????? Om du leser nedover på siden finner du jo bare oppskrifter som inneholder de ingrediensene!!! Eller med mandelmel men du kan jo bare bytte mandelmel med kokosmel. Alle oppskriftene inneholder de ingredisenene du har listet opp. Kanskje du skal tenke på noen andre enn deg selv av og til også.
      Sorry Kristine men sånne kommentarer gjør meg sint!!! Når du har det vanskelig går det faktisk ann å ta litt hensyn. Synes uansett du er sterk og du er en inpirasjon for mange.
      God klem og lykke til =)

    24. Tenker på deg. Håper det går bra med deg/dere:)
      Sender en god klem til deg.

    25. Ta all den tid du trenger. Godt å la hjertet lede deg til hva du skal gjøre. Håper det vil gå bra med familien din, kjære deg. God klem 🙂

    26. Godt å høre for alle oss som er inspirert av deg at du vet å ta vare på deg selv! Det er viktig, siden man aldri kan hjelpe andre uten å prioritere seg selv! Stå på og lykke til med dine utfordringer!

    27. Hei! Lenge siden du har kommet med noen søtsakoppskrift (i hvertfall som passer med mine ingredienser). Om du har tid og lyst – kan du lage en oppskrift der man trenger bare:
      – Sukrin
      – Kokosmel
      – Kokosolje
      – Sesammel
      – Fiberhusk
      – Sukrinmelis
      – Sjokoladeproteinpulver
      – Vaniljeproteinpulver
      – Stevia sjokoladedråper
      😀 ?

    28. Tenker på deg og dine <3 <3 husk at alle leserne dine er med deg enten du blir borte en uke - eller et år. vi følger deg gjennom godt og vondt :*

    29. Tenker på deg, Kristine, og håper ting ordner seg på best mulig måte! Du virker som ei genuint snill jente, med et hjerte av gull. Du tenker på alle rundt deg, men som du sier; du MÅ ikke glemme å ta vare på deg selv heller. Lov meg at du ikke ser på denne pausen som et “nederlag” for det er det virkelig ikke. Det viser bare at du øsnker alle det beste. Du imponerer meg stadig med ærligheten, åpenheten og styrken din. Sender deg en varm klem og krysser fingrene for at ting ordner seg. Prøv å tenk positivt og nyt de gode stundene/glimtene i dagene som kommer.
      Klem fra meg 🙂

    30. Forstår deg veldig godt – hadde det vært meg hadde jeg tatt pause for lengst siden. Ta det med ro, kropp og sinn er antageligvis ekstremt slitent. Håper virkelig ting ordner seg for de og dine <3

    31. ærligheten din er fantaistisk kristine. jeg blir stadig imponert over hvor voksen og ærlig du er. ta vare på deg selv om de som trenger deg. jeg gleder meg til du er tilbake =)=)

    32. 🙂 stå på søta =) dette klarer du 🙂
      vi venter på deg =) dont worry håper at blir bra snart =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg