SØNDAGSRO

Jeg elsker søndagsro.
Det å sove så lenge jeg ønsker.
Ligge i sengen og kose med pusekattene etter jeg har våknet.
Stå opp og lage en god frokost.
Legge vekk alt som skal og burde gjøres.
Bare nyte øyeblikket og det som er her og nå.
En perfekt morgen i mine øyne!


Dagens deilige frokost ble proteinkaffe, pannekaker, riskaker, appelsin og bringebær som jeg nøt sammen med Stella.

Pannekaker

2 egg
100 g kesam
30 g proteinpulver, jeg brukte choco-peanut
1 ss kokosmel, eller andre meltyper
1 ts fiberhusk
1 ts sukrin
4 dråper stevia vanilje
Litt økologisk vaniljepulver

Bland sammen alle ingrediensene.
Stek pannekakene cirka et minutt på hver side i en panne på middels varme.
Server.


På toppen har jeg peanøtter og nutella-saus.
Sausen laget jeg av 1 ss hasselnøttsmør, 1 ss kakaopulver, 1 ts yaconsirup og 1 ss varmt vann som blandes sammen.
Denne er så god at den kan spises alene! 

Ha en riktig god søndag :grin:
Sett av litt tid til å gjøre akkurat det du har lyst til!

Kristine

21 kommentarer

Siste innlegg