TIPS

Da er det helg!
Jeg tenkte å gi dere noen gode tips denne fredagen.


iHerb har fått inn den nye Questbaren med double chocolate chunk.
Jeg har allerede bestilt to bokser!   :mrgreen:
Ja, jeg har spist opp en boks allerede!
Barene finnes her.
Les gjerne min iHerb-guide her om du lurer på noe.


MyRevolution har tilbud på lean mass meal med 25 % ut lørdag, altså ut morgendagen.
Skal du bygge muskler og jobber med å legge på deg noen kilo i løpet av vinteren?  Da kan denne måltidserstatteren gi deg en god hjelpende hånd. Dessuten smaker den utrolig godt!


Trenger du tips til helgematen?
Hva med tacotårn? Man får aldri nok taco! Dette er en av mine absolutt favoritter og blir kveldens middag hos oss.
Ellers så er jeg stor fan av moussaka, oppskriften finner du her.
Deilige kanelboller er slår heller aldri feil.


Om du er glad i sunne oppskrifter må du ta en titt på siden til Katie.
Jeg er veldig glad i denne bloggen.
Sjekk den ut her og bli inspirert.


Er du i shoppe-humør, selger jeg en rekke ting etter min mormor.
Belter fra Nanni, øredobber fra snø of sweden, støvletter fra Enzo Poli, Missoni veske, Belte fra Friis Company, sko fra Via Via, vintage smykker og en mengde andre varer.
Du finner alt her.

Ettersom jeg snart skal på trening for en benøkt, vil jeg tipse dere om bulgarsk utfall.
Har du ikke prøvd denne øvelsen, må du gjøre det med en gang.
Dette er en av mine favorittøvelser for ben.
Husk at dette er en ettbens øvelse. Det bakre benet skal være avslappet og du skal ikke presse foten ned i benken. Foten foran deg skal gjøre arbeidet.
Personlig synes jeg det er best å utføre øvelsen med en manual. Da holder jeg manualen i motsatt arm i forhold til den foten jeg har foran meg. Trener jeg høyrefoten og har venstrefoten på benken bak meg, har jeg altså manualen i venstre hånd.

Et siste tips denne fredagen.
Nyt helgen :grin:
Senk skuldrene. Husk at du er bra nok akkurat som du er.
Slapp av og kos deg. Livet er her og nå!
Riktig god helg.

Kristine

30 kommentarer

Siste innlegg