TVIST AV EPLE


Jeg tar meg ofte lengre tid til både å lage og spise mat i helgen.
Selv om døgnet har akkurat like mange timer, føles det merkelig nok som om jeg har bedre tid lørdag og søndag.
Det nytes med en god og lang brunsj.  


I dag ble det pannekaker igjen.
Jeg kan spise proteinpannekaker hver eneste dag. Jeg blir aldri lei!
I røren tilsatte jeg raspet eple. Det gav en utrolig frisk og syrlig smak.
De norske eplene er fantastisk gode. Prøv å tilsett litt i vaffel- eller pannekakerøren, du vil ikke angre.
Mellom pannekakene har jeg gresk yoghurt, sukrin+ og blåbær. Bananskiver og en cookie dough Questbar var også godt tilbehør.

Pannekaker med et tvist av eple

2 egg
3 ss mel, jeg brukte havremel
20 g vaniljeprotein
1/2 ts fiberhusk
1/2 revet eple
1 ts kanel
3 ss kesam
0,5 -1 dl væske

Visp eggene lett med en gaffel.
Ha så i de resterende ingrediensene.
La røren svelle et par minutter før du steker pannekaker i en panne på middels varme i 2 minutter på hver side.
Spis som de er eller med noe godt til.


Nå sitter jeg her med litt lørdagsgodt og skal lage ferdig et treningsoppsett for en klient.
Deretter er det tid for en liten tur på trening. I dag blir det en kort ryggøkt.  
Selv om jeg er blitt veldig glad i proteinbarer i det siste, holder jeg en knapp på lørdagsgodtet – da er det ekte saker!
Ha en herlig lørdag :grin:

Kristine

16 kommentarer
    1. Ida:
      Konseptet mitt er godt i gang, jeg jobber fulltid med kunder nå. Siden min er blitt forsinket grunnet mye sykdom i nær familie som har gjort at jeg ikke har fått jobbet noe med den dessverre. Men den kommer snart 🙂

    2. Iren:
      Du kan gå ned i vekt ved kun kondisjonstrening, men du vil du ikke få en stram og fast kropp. Dessuten så er styrketrening viktig for å holde kroppen vedlike, unngå skader og generelt for helsen vår.

    3. Rebecca:
      Som regel ikke.
      Det er ofte jeg skipper mage og armer da de får trent seg når du trener andre muskelgrupper.

    4. Hei! Jeg har veldig lyst på en kosthold og treningsoppsett, men jeg har aldri trent jevnlig før. jeg ønsker å gå ned i vekt ved hjelp av kondisjonstrening, i og med at jeg ikke behersker øvelser og ikke har råd til pt timer fortiden. Men Kan jeg gå ned i vekt ved hjelp av løping og sykling? Dersom du ser på det som mulig hadde jeg satt pris på svar! God natt<3

    5. Hvordan går det med den nye bloggen din, egentlig? Og konseptet ditt og sånn? Er skikkelig spent:):)

    6. Looks like a tasty breakfast 😀 I also make pancakes for mine this morning. Nice to have something different over the weekend to my normal weekday porridge :p

    7. Synes de norske eplene varierer mye, men fant noen som var superdigge på butikken i dag!!! Jippi! Fikk sykt lyst på sjokoladen, ikke legg ut sånne bilder når jeg har godtestopp :p hehe..

    8. Jeg har prøvd gulrot i pannekaker men ikke epler. Epler i pannekakene i morgen da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg